potpisan ugovor
Kažu da će se nastaviti gradnja tunela Hranjen, našli su još 40 miliona maraka
Za Ugovor, vrijedan 39.388.871,41 maraka s uračunatim PDV-om, sredstva je osigurala Vlada Federacije BiH iz Proračuna prema Programu utroška dijela sredstava “Kapitalni transferi javnim poduzećima -Transfer za izgradnju autocesta u brzih cesta”
Javno poduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine potpisalo je u petak ugovor za nastavak izgradnje tunela Hranjen s izvođačem, firmom EURO-ASFALT d.o.o. Sarajevo, priopćeno je iz tog poduzeća.
Za Ugovor, vrijedan 39.388.871,41 maraka s uračunatim PDV-om, sredstva je osigurala Vlada Federacije BiH iz Proračuna prema Programu utroška dijela sredstava “Kapitalni transferi javnim poduzećima -Transfer za izgradnju autocesta u brzih cesta”.
Potpisivanje ovog ugovora prošlog je tjedna najavio direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder koji je kazao kako su pri kraju pregovori za osiguranje svih neophodnih sredstava za dovršetak tunela i izgradnju pristupnih cesta i kompletne infrastrukture, a čijom će izgradnjom tunel biti potpuno funkcionalan i pušten u promet.
– Opredjeljenje Vlade FBiH i ovog menadžmenta Autocesta FBiH je završetak projekta i puštanje tunela u promet. Nakon što tunel bude u funkciji, Istočna Bosna i susjedni dijelovi Srbije, bit će znatno bliže Sarajevu i ostalim mjestima u Bosni. Svi korisnici imat će direktnu korist od izgradnje tunela jer će se vrijeme putovanja značajno skratiti – rekao je Voloder.
Tunel Hranjen je projekt od posebnog značaja za Federaciju BiH. Za iznos odobrenih sredstava nastavit će se iskop i ugradnja primarne podgrade u glavnoj i servisnoj tunelskoj cijevi s južne/izlazne strane kao i ugradnja dijela sekundarne tunelske obloge s obje strane tunela Hranjen (sjeverne/ulazne i južne/izlazne strane).
Izgradnja ovog najzahtjevnijeg dijela brze cesta Prača – Goražde, sastoji se od dvije cijevi, dužine od 5,5 kilometara. Jedna će biti namijenjena za promet motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije prometne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.
Strategija JP Autoceste FBiH je izgradnja mreže brzih cesta kroz Federaciju BiH. Tunel Hranjen se uz podršku Vlade Federacije nastavlja graditi, a rok za završetak ovog ugovora je 12 mjeseci.
U ovoj godini je započeta i izgradnja brze ceste Vitez – Nević polje, a početkom naredne godine planiran je početak izgradnje brze ceste Bihać – Cazin- Velika Kladuša – Republika Hrvatska kao i brze ceste Mostar – Široki -Grude- granica RH, navodi se u priopćenju.