Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

pripreme traju

Kada bi Lidl trebao otvoriti svoja vrata u BiH

lidl
Foto: Novi Glas

Taj period je zgodan da naši distributeri hrane se pripreme za dolazak Lidla koji je po definiciji uvijek vrlo agresivan tj. jako dobrih ponuda i dobrih cijena i biće ozbiljna konkurencija domaćim trgovinskim lancima

Novca nikad dovoljno, ali ni marketa u kojima će se potrošiti. O otvaranju poznatog trgovačkog lanca Lidl u BiH govori se godinama. Hoće li, kada otvori trgovine Lidl spustiti i cijene na tržištu?

Lidlu se ne žuri. Ne žele da naprave greške u koracima i zapetljaju se sa lokalnom administracijom i birokratijom. Prema informacijama upućenih, kompanija je organizovala trening centar koji je već okupio određen broj potencijalnih radnika. Radnici su na obuci koja traje više od godinu dana.

“Znam da su odabrali dvije lokacije u Banjaluci, da je dogovorena lokacija kod Tuzle u Živinicama, da se radi u Sarajevu… Što se tiče Lidla neće to skoro biti, jer oni rade temeljito, ne žure, imaju dovoljno kapitala, robe, oni svoje imaju, oni samo ne žele da naprave greške u koracima, prema mojim informacijama”, otkriva u razgovoru za N1 ekonomista Zoran Pavlović.

Centralna uprava u Sarajevu postoji već nekih godinu i po dana. Ekipa N1 posjetila je prostorije, zatekli su veći broj zaposlenih na svojim radnim mjestima, nezvanično su i razgovarali sa nekima od njih te dobili informaciju da je otvaranje Lidla sasvim izvjesno ali da o datumu još uvijek ne mogu govoriti.

Uz marketing koji im je važan i agresivan, biće to veliki problem za domaće tržne lance

“To neće biti u kratkom roku, otvaranje tih njihovih centara će biti tek za nekih godinu dana ili čak i više. Taj period je zgodan da naši distributeri hrane se pripreme za dolazak Lidla koji je po definiciji uvijek vrlo agresivan tj. jako dobrih ponuda i dobrih cijena i biće ozbiljna konkurencija domaćim trgovinskim lancima.

Divrezifikacia prorizvoda koje nude, cjenovne akcije koje prave, to je sve razlog više da se ode u Lidl. Uz marketing koji im je važan i agresivan, biće to veliki problem za domaće tržne lance, sigurno će dovesti i do određenog smanjivanja cijena”, analizira dodatno Pavlović.

Dok jedni nisu ni čuli za Lidl, drugi su ravnodušni, a treći ga jedva čekaju. Odgovore bh. građana, ali i dodatne detalje o konceptu na osnovu kojega posluje i funkcioniše Lidl, potražite u videu ispod.