Otvorenje u četvrtak
Jedan od najvećih evropskih lanaca otvara prodavnicu u BiH i najavljuje širenje
Do kraja ove godine Pepco namjerava otvoriti više od 20 prodavnica širom Bosne i Hercegovine
Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Evropi, ove sedmice otvara svoju prvu bosanskohercegovačku prodavnicu u Sarajevu.
To će biti samo početak širenja, jer lanac planira da otvori devet prodavnica u Bosni i Hercegovini tokom svog prvog mjeseca na tržištu.
Prva Pepco prodavnica u Bosni i Hercegovini već je predstavljena javnosti u prisustvu predstavnika Ministarstva privrede Kantona Sarajevo, a zvanično će biti otvorena u Sarajevu 14. septembra u Intershop galeriji na Kolodvorskoj 12 i West Gate Shopping Mallu.
Brend Pepco je predstavio plan širenja i na jesen, a osim Sarajeva, nove prodavnice će biti otvorene i u Mostaru, Livnu, Gradačcu, Kaknju, Čitluku, Lukavcu i mnogim drugim mjestima. Do kraja ove godine Pepco namjerava otvoriti više od 20 prodavnica širom Bosne i Hercegovine.
“Veoma smo sretni što možemo poželjeti Bosni i Hercegovini dobrodošlicu u Pepco porodicu. Svjedočimo velikom interesovanju za Pepco ponudu na Balkanu i drago nam je što je naš brend već poznat i omiljen kod mnogih bh. kupaca, tako da ulazimo na tržište s optimizmom i radujemo se predstavljanju naših proizvoda. Otvaramo naše prodavnice tamo gdje nas kupci trebaju – blizu njihovih domova – tako da svako može da obuče svoju porodicu, uredi i vodi svoj dom po niskim cijenama”, kazao je Tomislav Bekavac, regionalni voditelj kompanije Pepco i dodao: “Svakog dana otvaramo novu Pepco prodavnicu negdje u Evropi dok obavljamo u prosjeku 28 miliona transakcija mjesečno. Iz našeg bogatog iskustva, kada otvorimo prodavnicu u novoj zemlji, vidimo efekat lavine i možemo brzo da povećamo poslovanje – i to je naš plan za Bosnu i Hercegovinu”.
Pepco je jedinstveni maloprodajni format s raznovrsnom ponudom, s proizvodima za dom i odjećom za cijelu porodicu s oko 500 kategorija, koje se redovno ažuriraju poboljšanom ponudom s 250 novih proizvoda sedmično, uključujući licencirane ponude kao što su Barbie i Harry Potter i više od 80 novih kolekcija po sezoni.
“Mi u Ministarstvu privrede posebno se radujemo činjenici da će sa početkom poslovanja Pepco otvoriti značajan broj novih radnih mjesta, zaposliti lokalne stanovnike i ponuditi im prilike za razvoj karijere, što je izuzetno važno, posebno u vremenu izazova koje smo svi zajedno prošli u posljednjim godinama”, izjavila je Elma Perteši-Žunić, sekretar Ministarstva privrede Kantona Sarajevo.
Pepco kontinuirano proširuje asortiman proizvoda koji su bolji za planetu. Ponuda lanca uključuje odjeću od ekološkog organskog pamuka, uključujući odjeću sa certifikatom Globalnog standarda za organski tekstil (GOTS). Pepco je također dio Better Cotton Initiative – jedne od najvećih nevladinih organizacija koje podržavaju ekološki prihvatljiv i društveno odgovoran uzgoj pamuka. U prodavnicama kupci mogu pronaći proizvode sa sigurnosnim certifikatom OEKO-TEX i predmete za dom prirodnog porijekla, napravljene od slame, trave ili bambusa – bez nepotrebnog korištenja plastike.
Ponuda brenda također uključuje proizvode od certificiranog drveta i papira (FSC). Pepco je društveno odgovoran brend, koji sprovodi desetine CSR programa u svakoj zemlji u kojoj posluje. Lanac se uglavnom fokusira na pomoć djeci pa sarađuje s nevladinim organizacijama koje pomažu djeci iz porodica koje su u potrebi, finansijski ugrožene ili socijalno isključene. Ove organizacije se fokusiraju na razvoj djece, na jačanje njihovih vještina i kompetencija i pružanje posebnog obrazovanja, dok povećavaju njihovo interesovanje za umjetnost, kulturu i sport. Kompanija planira da sprovede CSR aktivnosti i u Bosni i Hercegovini i predstavit će ih tokom svoje prve godine na tržištu.