IKEA u Hrvatskoj otvara i pick-up point u Splitu
Ikea Hrvatska predstavila je poslovne rezultate za drugu godinu rada: ostvareno je 567,7 miliona kuna prometa što predstavlja rast od 5,8 % u odnosu na prvu poslovnu godinu.
Od ukupnog prometa druge poslovne godine (1.9.2015. – 31.8.2016.), robna kuća je ostvarila 535,7 miliona kuna, a Ikea Food (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27,4 miliona kuna.
U Splitu otvaraju pick-up point
“Ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i otvorili online kanal prodaje kako bismo kupcima bili još dostupniji. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, a novost koja će ih zasigurno obradovati jest otvaranje pick-up pointa u Splitu kojega planiramo pokrenuti tokom sljedećih 12 mjeseci”, komentirao je rezultate Stefan Vanoverbeke, direktor Ikea Hrvatska.
Iz kompanije se hvale kako su ove godine prodali 3.300 kuhinja, što Ikea Hrvatsku stavlja na peto mjesto po broju prodanih kuhinja između svih njihovih robnih kuća.
Najprodavaniji su tanjuri i ormari
Najprodavaniji proizvodi iz asortimana namještaja su ALGOT ormari u 124.849 primjeraka, a najprodavaniji dodaci su OFTAST tanjiri kojih je prodano 819.000 komada. Najprodavaniji obrok je hot dog s 612.504 komada, dok je najprodavanije piće voda s okusom, kojih je prodano 278.177 čaša.
Ikea u Hrvatskoj ima 351 zaposlenika, a iz kompanije ističu kako u menadžmentu imaju 60 posto žena.