Hoše komerc predstavio novu “BH korpu” domaćih proizvoda (FOTO)
Marketi Hoše komerc predstavili su danas novu redizajniranu “BH. korpu” koja promoviše kvalitetne domaće proizvode.
Nakon godinu i po dana uspješnog provođenja projekta osmišljenog u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brendova, odlučili su redizajnirati izgled korpe.
Do sada su je krasili bosanski mušepci, a sada su to motivi bosanskog ćilima.
“Kupci su prepoznali projekat BH. korpu i imamo zaista odlične komentare, te podršku medija da nastavimo raditi na ovom projektu”, kazala je Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje kompanije Hoše komerc.
Tvrdi i da se svijest građana Bosne i Hercegovine iz dana u dan budi, te da sve više kupuju domaće proizvode.
Ukupno 252 artikla od 30 domaćih kompanija dobilo je priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa.
Projekat se pokazao iznimno uspješnim, te iz Hoše komerca poručuju kako će sigurno nastaviti sa realizacijom i ubuduće.
“Pokazalo se da ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji ‘Kupujmo domaće’. Tim više jer se povećanje indexa prodaje kod nekih artikala koji su prošli kroz BH. korpu kreće od 70% do 100%”, kazali su iz Hoše komerca.