HIFA OIL i njene kćerke kompanije povećale tržišne udjele
HIFA OIL i sve njene kćerke kompanije EURO ROAL, EURO METALI, EURO STIL, PETROBIT i BITROL Slovenija poslovale su uspješno u prošloj godini, završivši 2016. sa povećanim udjelima u tržištu svaka u svojoj branši. Kako se navodi iz Uprave HIFA OIL, višegodišnje uspješno poslovanje stvorilo je preduvjete za nove akvizicije i širenja kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.
I pored velikih turbulencija na domaćem tržištu i u zemljama okruženja, HIFA OIL je zadržala prema svim pokazateljima preko 20% tržišnog udjela u prodaji bijelih derivate u BiH. Kompanija je takođe zadržala lidersku poziciju u distribuciji crnih derivate, a na tržištima u regiji očuvan je status najozbiljnijeg i najkavlitetnijeg distributera o čemu govori saradnja sa najvećim kompanijama iz oblasti asfaltgradnje u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj i drugim zemljama regiona. Prošla godina je okončana sa ukupnom količinskom realizacijom od oko 300.000 tona različitih derivata u 9 zemalja regiona.
“Od projekata u prošloj godini izdvajamo okončanje priprema za početak snabdijevanja avio kompanija na Aerodromu Sarajevo. Također, osigurani su preduvjeti za terminalsko poslovanje čime je obezbijeđena alternativa snabdijevanja svih derivata u BiH, sa ciljem postizanja sigurnosti snabdijevanja BH. tržišta. Izvršena je recertifikacija po standardu ISO 9001. Ponovno smo izabrani kao najbolji dobavljač za NATO snage u BiH, a bilježimo i nastavak isporuka putnog bitumena za izgradnju putne infrastukture u 9 zemalja regije”, riječi su Venana Hadžiselimovića izvršnog direktora HIFA OIL.
Hadžiselimović najavljuje rast i razvoj i u 2017. godini. Planirane su nove akvizicije u područjima koja će pojačati tržišnu poziciju kompanija kćerki, zatim modernizacija najvećih naftnih terminala u BiH, recertifikacija po ISO 14001 standardu koji se odnosi na ekologiju, kao i izgradnja benzinskih pumpi u vlasništvu HIFA OIL.
“Broj zaposlenih u HIFA OIL smo u 2016. povećali za 10% sa usmjerenjem na visokoobrazovane stručnjake. Također, nastavljamo investicioni ciklus, tako da ćemo ove godine investirati novih više od 10 miliona KM u strateški važne projekte. HIFA OIL je kompanija iz koje je sve nastalo, i prirodno je da bude generator razvoja cijele grupacije. Tako će ostati i u budućnosti. Naš cilj je dalje jačanje pozicija na domaćem i regionalnom tržištu, sa još snažnijim nastupom na evropskom tržištu”, izjavio je Hadžiselimović.
EURO ROAL jedan je od vodećih distributera aluminijskih i PVC profila, materijala od Inoxa i građevinskih okova. Ova kompanija prošle godine je povećala prihode za 45% u odnosu na 2015. Ukupna prodaja aluminijskog asortimana 2016. iznosila je 1.300 tona, dok je za asortiman od Inoxa količinska prodaja iznosila 960 tona. Prošle godine je zaposleno 18 novih radnika, a povećan je i skladišni prostor sa ukupno novih 3.500 m2 za asortiman od Inoxa.
Proširenje skladišnog prostora bit će jedan od ciljeva i ove godine, a investirat će se u povećanje skladišnih kapaciteta u podružnicama Hadžići i Cazin. Kako navode u ovoj kompaniji, planovi EURO ROAL-a u ovoj godini su da postanu glavni distributivni centar PVC profila za tržište Bosne i Hercegovine, kao i regije Balkana. U tom smislu planirana je jedna značajna akvizicija.
U EURO STIL-u, kompaniji koja je jedan od lidera u distribuciji peleta i briketa u BiH, prošle godine je udvostručen broj zaposlenih sa 30 na 60. Prema vlastitim navodima tržišni udio kompanije u 2016. bio je oko 7%, a plan je da se učešće EURO STIL peleta na domaćem tržištu udvostriči u tekućoj godini. I ove godine u fokusu poslovnih ciljeva ostaje povećanje tržišnog udjela EURO STIL peleta, čiji kvalitet je prepoznalo na stotine domaćinstava širom BiH.
U kompaniji također ističu da su prošle godine uspješno proveli projekat otkupa, prerade i skladištenja 1.000 tona malina od domaćih malinara u okviru poslovne jedinice “Bosanska” iz Doboja, kompanije koju je HIFA OIL ranije akvizirala.
U proljeće prošle godine u rad je puštena moderno opremljena hladnjača kapaciteta 2.000 tona, kao i jedna manja hladnjača površine 600 m2. Za 2017. godinu, navode u EURO STIL-u, planirano je proširenje asortimana poljoprivrednih kultura koje će ova firma otkupljivati, kao i agresivniji nastup na domaćem veleprodajnom tržištu voća i povrća.
I u kompaniji EURO METALI koja se bavi trgovinom proizvoda i poluproizvoda crne metalurgije najavljuju novu akviziciju u cilju jačanja pozicije na domaćem i regionalnom tržištu. Osim akvizicije, u ovoj godini će biti finalizirana i izgradnja novog objekta od 3500 m2 u Doboj Jugu čime će kapaciteti i ponuda biti znatno prošireni. U toku 2017. godine planirano je dodatno povećanje skladišnih kapaciteta u podružnicama u Sarajevu i u Mostaru.
Prošla godina je bila rekordna, naglašavaju, sa rastom prodaje od 18,5% u odnosu na 2015. godinu, a čime je potvrđena i ojačana liderska pozicija kompanije EURO METALI u BiH. Broj zaposlenih je povećan za 19% u odnosu na prethodnu godinu, a isti trend će biti nastavljen i u 2017. godini.