Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Henkel u trećem kvartalu nastavlja s dobrim poslovanjem

henkel

“Henkel u trećem kvartalu nastavlja sa snažnom poslovnom izvedbom. Prodaja, prilagođeni EBIT i prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici dosegnule su dosad najviši nivo. Uspješan razvoj i visok nivo zarade omogućila su sva tri poslovna sektora i velika predanost našeg globalnog tima”, izjavio je glavni izvršni direktor kompanije Henkel Hans Van Bylen.

“U trećem kvartalu uspješno smo zaključili akviziciju kompanije Sun Product i osigurali njeno finansiranje po povoljnim uslovima. Ovo je druga najveća transakcija u povijesti kompanije s kojom je Henkel došao na drugu poziciju na američkom tržištu proizvoda za pranje veša, uključivši niz atraktivnih i etabliranih robnih marki u naš portfelj. Ponosni i sretni što možemo poželjeti dobrodošlicu zaposlenicima tvrtke Sun u Henkel, sada ćemo se usmjeriti na uspješnu integraciju u našu poslovnu jedinicu Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu u Sjevernoj Americi.”

Osvrnuvši se na tekuću fiskalnu godinu, Hans Van Bylen je rekao: „Očekujemo da će cjelokupno tržišno okruženje ostati izazovno i nesigurno do kraja 2016. godine. Kako bismo ostvarili naše ambiciozne ciljeve ostat ćemo usmjereni na korištenje uspjeha naših robnih marki, vodećih pozicija na tržištu te snažnih mogućnosti inovacije.”

Potvrđene smjernice za 2016.

Henkel je potvrdio očekivanja za tekuću fiskalnu godinu: „Za cjelokupnu fiskalnu 2016. godinu očekujemo rast organske prodaje od 2 do 4 posto. Očekujemo da će se naša prilagođena EBIT marža povećati za više od 16,5 posto a prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici rasti između 8 i 11 posto,“ rekao je Hans Van Bylen.

Prodaja i dobit u trećem kvartalu 2016.

U trećem kvartalu 2016. godine prodaja kompanije Henkel dosegnula je dosad najviši nivo. Prodaja je rasla za 3,4 posto na 4,748 milijarde eura. Prodaju su potaknuli snažan organski razvoj kao i akvizicije. Rast organske prodaje – tj. rast prilagođen kursu i akvizicijama/deinvestiranju – iznosio je 2,8 posto. Prilagođena negativnom utjecaju kursa od 3,3 posto, prodaja je porasla za 6,7 posto.

Organski rast prodaje omogućila je dobra izvedba svih poslovnih sektora. Poslovni sektor Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je rast organske prodaje od 4,0 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je poboljšanje na području organske prodaje od 2,6 posto. Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je rast organske prodaje od 2,5 posto.

Ako se uzmu u obzir jednokratni dobici, jednokratne naknade i troškovi restrukturisanja, prilagođena operativna dobit (EBIT) porasla je za 7,6 posto sa 778 miliona eura na 837 miliona eura. Prijavljena operativna dobit povećala se za 16,4 posto sa 666 miliona eura na 775 miliona eura.

Prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) pokazao je porast od 0,7 postotnih bodova na 17,6 posto. Prijavljeni povrat od prodaje povećao se sa 14,5 posto na 16,3 posto.

Finansijski rezultat tvrtke Henkel iznosio je -15 miliona eura te se, kao rezultat akvizicija, nalazi ispod nivoa prošlogodišnjeg kvartala. Prijavljena porezna stopa iznosila je 23,2 posto; dok je u istom kvartalu prošle godine 24,6 posto.

Nakon što se oduzmu manjinski interesi, prilagođena neto dobit za kvartal porasla je za 9,2 posto s 564 miliona eura na 616 miliona eura. Prijavljena neto dobit za kvartal porasla je za 18,2 posto s 494 miliona eura na 584 miliona eura. Nakon što se oduzme 8 miliona eura pripisanih manjinskim interesima, neto dobit kvartala iznosila je 576 miliona eura (prošlogodišnji kvartal iznosio je 484 miliona eura).

Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) porasla je za 9,5 posto s 1,30 eura na 1,42 eura. Prijavljena prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) porasla je s 1,12 eura na 1,33 eura.

Snažna poslovna izvedba u prvih devet mjeseci 2016.

U prvih devet mjeseci 2016. Henkel je ostvario rast organske prodaje – tj. prilagođen kretanju valutnih kurseva i akviziciji/deinvestiranju – u iznosu od 3,0 posto, čemu su doprinijeli svi sektori kompanije Henkel. Nominalno, prodaja je rasla za 1,0 posto na 13,858 milijardi eura.
Prilagođena operativna dobit porasla je za 6,9 posto s 2,253 milijarde eura na 2,407 milijardi eura; prilagođeni povrat od prodaje poboljšao se sa 16,4 posto na 17,4 posto.

Nakon odbitka manjinskih interesa, prilagođena neto dobit za prvih devet mjeseci porasla je za 8,6 posto s 1,632 milijardi eura na 1,772 milijardi eura.

Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) porasla je za 8,5 posto s 3,77 eura na 4,09 eura.

Učinak poslovnih sektora u trećem kvartalu 2016.

U trećem kvartalu 2016., poslovni sektor Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu uspješno je nastavio svoj put profitabilnog rasta povećanjem prodaje i EBIT-a. Prodaja je organski rasla za 4,0 posto na godišnjem nivou. Nominalno, prodaja je porasla za 12,6 posto na 1,479 milijardi eura, na što je također utjecala akvizicija tvrtke Sun Products.

Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu povećala se u dvobrojnim stopama za 11,0 posto na 265 miliona eura. S 17,9 posto, prilagođeni povrat od prodaje nalazio se neznatno ispod nivoa u odnosu na prošlogodišnji kvartal zbog akvizicija zaključenih u 2016. Ako se spomenute akvizicije izuzmu, prilagođeni povrat od prodaje pokazao je snažan rast. Prijavljena operativna dobit porasla je za 8,0 posto s 211 miliona eura na 228 miliona eura.

Poslovni sektor Beauty Care također je u trećem kvartalu 2016 uspješno nastavio svoj dugoročno uspostavljani put profitabilnog rasta. Organski, prodaja je porasla za 2,6 posto. Nominalno, prodaja je porasla za 0,4 posto na 968 miliona eura.

Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Beauty Care zabilježila je vrlo snažan rast od 9,7 posto na 170 miliona eura. Zabilježeno je i izvrsno poboljšanje u prilagođenom povratu od prodaje od 1,4 postotna boda, čime je dosegnuta dosad najviši nivo od 17,5 posto. Prijavljena operativna dobit rasla je za 9,1 posto na 155 miliona eura.

Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je solidan rast organske prodaje od 2,5 posto u trećem kvartalu. Nominalna prodaja je iznosila 2,272 milijardi eura u odnosu na 2,279 milijarde eura u istom kvartalu prošle godine.

Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Ljepila i tehnologije povećala se u odnosu na prethodnu godinu za snažnih 4,4 posto na 430 miliona eura. Prilagođeni povrat od prodaje poboljšao se za vrlo snažnih 0,8 postotnih bodova, te je dosegnut dosad najviši nivo od 18,9 posto. Prijavljena operativna dobit porasla je za 15,3 posto na 423 miliona eura.

Potvrđena očekivanja kompanije Henkel u 2016.

Henkel i dalje namjerava nastaviti s rastom organske prodaje od 2 do 4 posto, kao i s rastom svakog poslovnog sektora u svojim okvirima. Što se tiče udjela u prodaji na tržištima u razvoju, Henkel sada očekuje blagi pad u odnosu na prošlogodišnji nivo zbog razlika u kursu stranih valuta. Što se tiče prilagođenog povrata od prodaje (EBIT), Henkel sada očekuje povećanje na više od 16,5 posto, a također se očekuje i da će prilagođeni povrat od prodaje svakog pojedinačnog poslovnog sektora biti veći u odnosu na prošlu godinu. Henkel i dalje očekuje povećanje prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici između 8 i 11 posto.