Gorenje kampanja ujedinjuje sve navijače rukometa
Gorenje postaje članom velike rukometne porodice. Kao ekskluzivni partner iz oblasti kućanskih aparata, Gorenje je postal oficijelni sponsor Evropskog rukometnog prvenstva koje se održava naredne godine u Hrvatskoj.
Sa ciljem da okupi sve navijače ovog sporta, svojom #simplyfans kampanjom Gorenje će promovisati posvećenost, ferpleji sport. U svrhu da se granice izbrišu i navijači Adriatic regije ujedine, Gorenje je danas lansiralo #simplyfans nagradnu igru ipredstavilo IvanoBalića kao svog ambasadora.
Ljubitelji rukometa se pripremaju za skori početak Evropskog rukometnog prvenstva. U periodu od 12. do 28. januara Hrvatska će ugostiti EHF EURO 2018 sa turnirima u Splitu, Poreču, Varaždinu i Zagrebu. Pošto rukomet okuplja široke mase publike koje navijaju za svoje heroje, Gorenje je pripremilo nešto posebno za sve njih. Njihova #simplyfans kampanja poziva i motiviše navijače da navijaju ne samo za svoje timove nego da navijaju za ferplej, trud koji ulažu svi igrači, i jednostavno z asam sport. Ambasador ove kampanje je dva puta proglašen i najkorisnijim igračem (MVP) Evropskih rukometnih prvenstava i osvajač dva Svjetska prvenstva, jedan i jedini Ivano Balić.
Gorenje kampanja povodom Evropskog rukometnog prvenstva slijedi moto LifeSimplified, po kojem su poznati njihovi kućanski aparati u Sloveniji i inostranstvu. Ovaj put oni će ujediniti sve ljubitelje ovog sporta u Evropi svojom #simplyfans kampanjom. Pošto se Gorenje smatra brendom koji ima veliko poštovanje i predstavlja tradicionalni kvalitet u Adriatic regiji, što je i jedno od strateški važnih tržišta, posebna pažnja i značaj će se dati rukometnim entuzijastima sa ovih prostora. Do 22. decembra navijači iz Bosne iHercegovine, Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Srbije mogu uzeti učešće u nagradnom natjecanju kako bi osvojili besplatne ulaznice za turnir, a glavne nagrade su besplatne ulaznice za finale u Zagrebačkoj Areni. Specijalnim navijačkim autobusima, svi dobitnici će biti prevezeni na turnir, što će im omogućiti da u potpunosti budu uključeni u rukometnu groznicu.
Gorenje je predstavilo prvogod tri #simplyfans ambasadora, a to je bivši Hrvatski rukometaš, koji je dva puta bio proglašen za najboljeg igrača godine u izboru Međunarodne rukometne federacije – Ivano Balić. Njegova zavidna lista medalja i trofeja sadrži zlatnu medalju saOlimpijskih igara 2004 godine u Atini i bronzanu medalju sa Olimpijskih igara 2012. Balić, jedan od najboljih rukometnih igrača svih vremena podržava duh Gorenje kampanje: “Svi momci, koji će se znojiti na terenu ovih 14 dana prvenstva su posvetili svoj život rukometu. Oni svi nastoje da daju sve od sebe da sebe i svoje navijače učine sretnim sa dobrim rezultatima. Zbog toga, ja sam ponosni »simplyfan« i pozivam i vas da navijate zajedno samnom za ferpleji za dobre igre.”