Golden Drum Festival: McCann Worldgroup “Agencijska mreža godine”
Četvrti put u posljednjih pet godina McCann Worldgroup, u čijem sastavu je i McCann Sarajevo, proglašena je agencijskom mrežom godine na najznačajnijem festivalu oglašavanja centralne i istočne Evrope, Golden Drum.
Tako je prvi put u istoriji zabilježeno da je jedna agencija dobila ovo prestižno priznanje toliko puta zaredom; 2013., 2014. i 2016. godine, dok je 2015. McCann Worldgroup Rumunija proglašena agencijom godine.
Na ovogodišnjem festivalu, 2017., McCann Worldgroup-i ponovno je pripala titula “agencijska mreža godine”, dok je McCann Milan proglašena najuspješnijom agencijom sa tri pobjedničke kampanje. “Agencijska mreža godine” najznačajnija je nagrada festivala koja se dodjeljuje agenciji sa najvećim zbirnim brojem poena osvojenih za prijavljene kampanje.
Ove godine Mccann Worldgroup osvojila je tri Grand Prix-a, dva Golden Drum-a i 11 nagrada Silver Drum za ukupno 34 nominovana rada. Nekoliko nagrađenih agencija iz McCann Worldgroup-e su i agencije iz centralne i istočne Evrope, koje su pobjednička postolja osvojile za kampanje krerirane za vodeće lokalne ali i globalne klijente, među kojima su Vodafone, Beko, Coca-Cola, KFC, Mega Image, Carlsberg, Rom, Ubrew, Muzej savremene umjetnosti Beograd, Centro Clinico Nemo.
“Kreirati efektivne kampanje koje na najbolji način komuniciraju proizvode i usluge naših klijenata, te istovremeno biti prepoznat i od strane struke je uvijek dodatna motivacija svim agencijama McCann Worldgroup da i u narednom periodu kreiraju sjajne kampanje. Iznimno je zadovoljstvo biti dio najuspješnije agencijske mreže u centralnoj i istočnoj Evropi”, izjavila je Vesna Vlašić Jusupović, Managing Director McCann Sarajevo.
John Wright, koordinator za regiju centralne i istočne Evrope McCann Worldgroup zaključuje “Iz godine u godinu osvajati pobjedu na ovom festivalu je istinska potvrda naše regionalne snage i kreativnih sposobnosti.
Kontinuirano osvajanje nagrada, kako za lokalne tako i za globalne klijente, radom koji uistinu pokreće njihove biznise, je činjenica na koju svi u mreži zaista trebamo biti ponosni”.