Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

REBRANDING

Galenika osvojila regionalnu nagradu “Digital Cup Awards”

Nagrada Galenika_1 (1)

Galenika je rebranding kampanju pod sloganom “Posvećeni ljudima, vjerni zdravlju” sprovela sredinom 2021. godine. Kampanja je imala za cilj uvođenje novog vizuelnog identiteta kroz boje koje simbolizuju vrijednosti kompanije i još bliže reflektuju njenu misiju i posvećenost zdravlju i odgovornom poslovanju

Na nedavno održanoj konferenciji Social Media Summit u Sarajevu, Galenika je osvojila “Digital Cup Awards” nagradu u kategoriji – najbolja digitalna kampanja za rebranding godine. “Digital Cup Awards” je stručna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini. Takmičenje je regionalnog karaktera i učestvovalo je 67 kompanija iz svih zemalja Adriatic regije. Dodijeljene su nagrade u 20 različitih kategorija, a stručni žiri kojeg su sačinjavali eksperti iz regiona u oblasti digitalnog marketinga dodijelio je Galenici nagradu u kategoriji “NAJBOLJI REBRANDING GODINE” nakon detaljne analize kampanja svih učesnika u ovoj kategoriji.

“Biti prepoznat kao najbolji u nekoj kategoriji pokazuje nam koliko dobro radimo svoj posao i daje nam podstrek da dalje nastavimo bolje i kvalitetnije, jer naši potrošači to zaslužuju. Regionalna nagrada za najbolju digitalnu kampanju govori o tome koliko je Galenika kompanija koja ima modernu poslovnu viziju. Novi vizuelni identitet kompanije došao je nakon investicionog i transformacionog ciklusa koji je realizovan tokom prethodnih godina, a koji je rezultirao modernizacijom kompanije i digitalizacijom poslovanja. S tim u vezi rebranding kampanja koju smo realizovali imala je za cilj mijenjanje percepcije kod potrošača i uvođenje novog vizuelnog identiteta kao pokazatelja inovativnog pravca kojim se kompanija kreće”, izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u kompaniji Galenika.

Galenika je rebranding kampanju pod sloganom “Posvećeni ljudima, vjerni zdravlju” sprovela sredinom 2021. godine. Kampanja je imala za cilj uvođenje novog vizuelnog identiteta kroz boje koje simbolizuju vrijednosti kompanije i još bliže reflektuju njenu misiju i posvećenost zdravlju i odgovornom poslovanju.