Derventa
Fructa Trade investira 20 miliona KM i otvara osam novih maloprodajnih objekata
Zahvaljujući ostvarenom prihodu i dobiti u 2019., kompanija Fructa Trade je u prošloj godini uložila ukupno 16,5 miliona KM u brojne investicije
Vodeća kompanija u sektoru prehrambene proizvodnje i prodaje u BiH, Fructa Trade d.o.o. Derventa, investiraće u ovoj godini oko 20 miliona KM u otvaranje osam novih maloprodajnih objekata „KORT marketa“ i druge projekte, a u martu pokreće novi posao – maloprodaju nafte i naftnih derivata, otvaranjem benzinske pumpe u Derventi.
Kompanija Fructa Trade d.o.o. iz Dervente imala je u posljednoj dekadi jedan od nabržih poslovnih uspona na teritoriji BiH i danas posluje putem 42 maloprodajna objekta pod nazivom „KORT marketi“ u više od 30 gradova i opština na području BiH, pišu Poslovne novine.
Osim otvaranja osam novih maloprodajnih objekata, ovom značajnom investicijom Fructa Trade u iznosu od 20 miliona KM, planirana je i modernizacija pogona za proizvodnju kečapa i majoneze, kao i nabavka novih vozila za dostavu robe.
U sklopu modernizacije pogona biće urađena zamjena kompletne proizvodne linije i izgradnja novog objekta, kao i nabavka proizvodne linije za pekarstvo.
Prema riječima Saše Mojevića, direktora Fructa Trade d.o.o. iz Dervente u 2020. godini pokreću novi posao – maloprodaju nafte i naftnih derivata.
„Ova investicija je započeta 2019. godine kupovinom i rekonstrukcijom postojeće benzinske pumpe u Derventi, što će biti okončano u martu ove godine, kada ćemo je pustiti u rad“, kaže Mojević.
Broj zaposlenih će porasti na 1.750 u 2020.
Zahvaljujući strateškoj odluci menadžmenta Fructa Trade da investira 20 miliona KM u pomenute kapitalne projekte, broj radnika u ovoj kompaniji trebao bi porasti na 1.750 do kraja 2020. godine, odnosno za novih 287 zaposlenih.
„Također, još jedan od benefita koji će proizaći iz ove značajne investicije je da u 2020. godini očekujemo rast prihoda i dobiti za 20 posto“, kaže Mojević.
Kompanija Fructa Trade počela je sa radom 1995. godine sa samo tri zaposlena, da bi danas izrasla u privrednog giganta u sektoru prehrambene proizvodnje i prodaje sa čak 1.463 radnika.
„KORT marketi su prepoznatljivi po modernom izgledu, raznovrsnom asortimanu robe i pristupačnim cijenama. Također, postajemo prepoznatljivi i po KORT kafe-picerijama i restoranima u okviru većih tržnih centara i ima ih ukupno 18“, tvrdi Mojević, dodajući da su svi njihovi maloprodajni objekti građeni poštujući građevinske i tehnološke standarde i opremljeni neophodnom opremom visokog kvaliteta.
Cjelokupna proizvodnja kompanije Fructa Trade odvija se u četiri moderna proizvodna pogona, od kojih se tri nalaze u Derventi i jedan u Banjoj Luci. U okviru proizvodnog segmenta razvili su nekoliko sopstvenih proizvodnih brendova.
„Naši prepoznatljivi brendovi na tržištu su TOMICO (kečap, paradajz pire, majonez, gotove supe, začin, tjestenine, itd), FRUKTAKO (sokovi gazirani i negazirani), TOPINGO (slatki program-pudinzi, šlag pjene, sladoled itd.), RD kafa, TOMESKO (mesne prerađevine), te pekarski proizvodi i svježi kolači. Ukupan broj proizvoda koje nudimo na tržištu je 230, tj. preko 500 bar kodova (različite gramaže istog proizvoda)“, objašnjava Mojević, dodajući da su svi proizvodni pogoni certifikovani HACCP certifikatom.
Svi proizvodi kompanije Fructa Trade mogu se pronaći na policama maloprodajnih objekata u cijeloj BiH, osim pekarskih proizvoda, kolača i TOMESKO proizvoda koji se, za sada proizvode isključivo za KORT markete.
„Sopstvene proizvode prodajemo i distribuiramo na bh. tržište kroz našu prodajnu i distributivnu mrežu, koja se sastoji od četiri veleprodajna skladišta u Derventi, Prijedoru, Bijeljini i Sarajevu. Sarađujemo sa svim značajnim trgovačkim lancima u BiH, kao i preduzetnicima u oblasti trgovine i ugostiteljstva. Do sada smo ostvarili saradnju sa više od 1.500 klijenata u BiH“, istaknuo je Mojević.
Uslovi rada i radno okruženje, kao i zarada koju Fructa Trade pruža svojim zaposlenim su neki od bitnih faktora po kojima se ova kompanija razlikuje od konkurencije.
„Također, uspjeli smo da osim segmenta maloprodaje, razvijemo i segment proizvodnje, pa smo tako jedini, koji smo istovremeno ozbiljan maloprodajni lanac i ozbiljan proizvođač. Ova dva pravca poslovanja predstavljaju idealnu simbiozu“, tvrdi Mojević.
A da je to zaista tako, pokazuju i rezultati ukupnog poslovanja kompanije Fructa Trade u 2019. godini, kada su ostvarili znatan rast prihoda i dobiti.
„Naši prihodi u 2019. godini iznosili su 172 miliona KM, što je povećanje od 21,4 posto u odnosu na 2018., dok je dobit u 2019. iznosila 10 miliona KM, što je također rast od 21,9 posto u odnosu na prethodnu godinu. Napominjem da smo u 2019. godini uvezli robu iz drugih zemalja u vrijednosti sedam miliona KM“, naglasio je Mojević.
Zahvaljujući ostvarenom prihodu i dobiti u 2019., kompanija Fructa Trade je u prošloj godini uložila ukupno 16,5 miliona KM u brojne investicije, prije svega izgradnju novog centralnog skladišta i administrativne zgrade.
„Radi se o kompleksu izgrađenom na 30.000 m2 zemljišta, u okviru kojeg je izgrađen moderan administrativni objekat od 1.800 m2 i skladišni prostori ukupne površine 12.000 m2. Ovom investicijom smo logistički pokrili sve svoje postojeće potrebe i planirana širenja maloprodajne mreže u narednih sedam do 10 godina. Samo ova investicija nas je koštala oko 12 miliona KM“, rekao je Mojević.