"žao nam je"
Fazlagić pozvao prevarene turiste da se jave TZKS: Pomoći ćemo u skladu s mogućnostima
Naglašavamo da Turistička zajednica Kantona Sarajevo nema nadležnosti da prati ispravnost navedene aplikacije (Booking.com)
Turistička zajednica Kantona Sarajevo izražava iskreno izvinjenje i žaljenje svim turistima koji su putem aplikacije Booking.com prevareni za smještaj u centru Sarajeva, te doživjeli neugodnosti prilikom dolaska na lažnu adresu na kojoj su izvršili registraciju smještaja.
Povodom pisanja medija o slučajevima prevara turista pri rezervaciji smještaja oglasio se Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice KS.
“Naglašavamo da Turistička zajednica Kantona Sarajevo nema nadležnosti da prati ispravnost navedene aplikacije (Booking.com) putem koje su rezervacije smještaja izvršili brojni turisti koji će predstojeće praznike provesti u Sarajevu.
Turistička zajednica Kantona Sarajevo će u skladu sa svojim mogućnostima i nadležnostima pružiti pomoć pravarenim turistima, koji nas mogu kontaktirati putem internet platformi visitsarajevo.ba, te mail adrese [email protected].
Podsjećamo da smo i godinama ranije upućivali inicijative da se za oglašivače putem Booking.com traži rješenje o registraciji kako bi bili validni na tržištu iznajmljivanja smještaja, te da taj problem treba što prije rješavati.
“Pozivamo sve nadležne inspekcijske službe na svim nivoima da se što prije uključe u proces smanjenja sive ekonomije koja godinama loše utiče na imidž grada, te otežava rad svim turističkim djelatnicima koji poštuju zakonske procedure.
Mi ćemo nastaviti pružati svoj maksimum u cilju stvaranja što boljih i kvalitetnijih sadržaja za ugodan i lijep boravak turista u Kantonu Sarajevo”, poručio je Haris Fazlagić.