Dobri rezultati pete kampanje Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće”
Peta kampanja Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće” pod nazivom “Made in BiH” polučila je više nego dobre rezultate, izjavio je Feni predsjednik tog udruženja Admir Kapo.
– Posljednje informacije koje sam dobio iz tržnih centara pokazuju rast prodaje domaćih proizvoda u svim industrijskim oblastima tokom osam i po mjeseci kampanje – rekao je Kapo.
Pojasnio je da su u strukturi prodaje bh. suhomesnati i proizvodi od pilećeg mesa preuzeli primat na tržištu, da je zabilježen dobar rast prodaje bh. mliječnih proizvoda, kao i bh. alkoholnih pića a posebno vina.
Kapo je istakao da se promjena svijesti kod bh. građana nastavlja i da poređenje današnjeg stanja s onim iz 2014. pokazuje ogroman napredak.
Precizirao da je prodaja pojedinih grupa proizvoda rasla i više od 50 posto što su odlični rezultati, ali su još daleko od željenog cilja za koji će biti potreban nastavak istog tempa narednih pet do deset godina.
– Cilj nam je da upšte ne bude trgoviskog deficita kod proizvoda koje u Bosni i Hercegovini proizvodimo ili smo u mogućnosti da ih proizvedemo – naveo je Kapo.
Kapo je naglasio da je za sadašnje rezultate posebno bitno što su domaći tržni centri preuzeli primat na tržištu i što daju više prostora na policama bh. proizvodima.
Dodao da će aktuelna kampanja trajati do kraja 2017. nakon čega će biti sumirani rezultati i početi pripreme za narednu, šestu kampanju koja bi trebala biti predstavljena sredinom februara.
Udruženje “Kupujmo i koristimo domaće” ima više od 500 firmi u članstvu – od najmanjih porodičnih obrta do velikih kompanija i bh. brendova, a većinom su iz prehrambene industrije, proizvodnje namještaja, metalne industrije, uslužnih djelatnosti i drugih.