predsjednik Uprave Raiffeisen banke
Dobnigg: Naš fokus je na zdravlju zaposlenika i klijenata, te na kontinuitetu poslovanja
Poslovanje banke se odvija u kontinuitetu i likvidnost banke nije ugrožena
U cilju preventivnog sprječavanja širenja zaraze klijentima Raiffeisen banke se preporučuje korištenje digitalnih servisa.
U nastavku pročitajte intervju s Karlheinzom Dobniggom, predsjednikom Uprave Raiffeisen banke na temu aktuelne situacije.
Proglašena je pandemija koronavirusa, kako Raiffeisen banka djeluje imajući u vidu aktuelno stanje?
Redovno pratimo situaciju te u skladu s tim i postupamo. Naše aktivnosti su usmjerene na brigu o zdravlju naših klijenata i zaposlenika, te naravno na održavanje kontinuiteta poslovanja. Stoga smo unutar Raiffeisen grupacije već preduzeli preventivne mjere čiji je cilj smanjenje zdravstvenog rizika za sve naše zaposlenike. Neke od njih su informisanje o opštim higijenskim pravilima, te ponašanju u slučaju bolesti, zatim izbjegavanje poslovnih putovanja, održavanje video sastanaka, a obzirom da se okolnosti brzo mijenjaju i mi se prilagođavamo.
Raiffeisen grupacija je također obezbijedila i održavanje procesa potrebnih za poslovanje neovisno o lokaciji u smislu neophodne infrastrukture, dostupnosti zaposlenika kao i pravovremene komunikacije prema svim interesnim skupinama.
Da li su u ovoj situaciji sredstva građana na računima u Banci sigurna?
Kao i uvijek do sada, naš prioritet je sigurnost depozita koja je važna kako nama tako i našim klijentima. Raiffeisen grupacija ima plan za djelovanje u ovakvim situacijama, naša likvidnost nije ugrožena i poslovanje se odvija bez problema. Dostupnim potrebnim resursima održavamo procese koji su neophodni za naše poslovanje, a u nastojanju da u svakom trenutku odgovorimo na zahtjeve naših depozitara.
Možete li se kratko osvrnuti na mjere podrške privredi koje se najavlju? Vjerovatno su i neki od vaših klijenata već suočeni s poteškoćama?
Kao i do sada usko ćemo sarađivati s nadležnim regulatorima te koristiti mogućnosti koje budu dostupne a sve u cilju prevazilaženja ove situacije. Inače, kada je riječ o naplati potraživanja individualno pristupamo svakom klijentu te tako zajednički pokušavamo sagledati mogućnosti, pronaći rješenje, te postići dogovor u smislu restrukturiranja. I u slučaju pandemije koronavirusa radimo na analizi portfelja, analizi najugroženijih industrijskih grana i utvrđivanju situacije u kojoj se nalaze naši kijenti, a kako bismo pronašli odgovarajuće rješenje za svakog od njih cijeneći povjerenje koje su nam klijenti ukazali kroz poslovanje s nama.
Imate li neke preporuke za klijente?
Svakako, u cilju preventivnog sprječavanja širenja zaraze našim klijentima koji imaju ugovorene digitalne servise, kao što su internet i mobilno bankarstvo, preporučili smo da ih koriste što intenzivnije. Za kontakt s Bankom na raspolaganju je Web Call servis putem kojeg klijenti mogu besplatno pozvati Raiffeisen Kontakt centar te tako doći do povratne informacije koja im je potrebna. Na ovaj način klijenti mogu minimizirati svoje kretanje i zadržavanje u poslovnicama Banke te se i tako zaštititi. Za klijente koji ipak moraju posjetiti poslovnice pripremili smo upute koje, također, imaju za cilj zaštitu zdravlja naših klijenata i uposlenika. Ujedno, preporuka za klijente je da prilikom plaćanja češće koriste kartice kako bi se minimizirao kontakt sa novčanicama kao potencijalnim izvorom zaraze.