Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

“Dm” ostvario promet od 114,3 miliona KM

DSC04009

U ovoj poslovnoj godini “dm“ drogerie market u BiH je ostvario promet od 114,3 miliona KM, što je u poređenju s prethodnom poslovnom godinom rast od 9,4 posto.

DSC04014

Direktor “dm-a” Damir Šlosel je danas na pres-konferenciji u Sarajevu predstavio rezultate poslovanja i aktivnosti koje su obilježile poslovnu 2014./2015., izrazivši zadovoljstvo poslovanjem kompanije, koja je unatoč brojnim ekonomskim i socijalnim izazovima u BiH zabilježila odlične rezultate.

DSC04023

Kazao je da je investirano 4,2 miliona KM i uspješno realiziran veliki broj kampanja posvećenih društvenoj zajednici, zaštiti okoliša i unapređenju poslovanja.

DSC04038

-Raditi u “dm-u” znači razvijati se, a za devet godina poslovanja u BiH “dm” se pozicionirao kao lider u kategoriji drogerija s više od 490 zaposlenika i 58 prodavnica – kazao je Šlosel i dodao da je ove godine “dm“ preuredio pet prodavnica u skladu s evropskim standardima i proširio prodajnu mrežu novim prodavnicama u Banjoj Luci, Goraždu i Tomislavgradu.

DSC04015

“dm“ je ove godine predstavio i prvu vlastitu marku u kategoriji hrane, a to je „dmBio“, te kontinuirano pruža podršku roditeljima i bebama. Članovi baybibonusa, njih 8.269, ostvaruju mnogobrojne popuste i pogodnosti, a kao partner UNICEF-a, kompanija je podržala projekt “Najbolji početak za svako dijete“.

DSC04042

 

Također, kako je rečeno, “dm“ vodi brigu i o okolišu poticanjem kupaca na korištenje pamučnih cekera, kao i o zdravlju građana te je kao društveno odgovorna kompanija, organizirala i besplatne dermatološke preglede i donirala 10 ručnih dermoskopa Udruženju Melanoma u BiH.

DSC04019

Šlosel je za sljedeću poslovnu godinu najavio investicije od 7,5 miliona KM za unapređenje poslovanja i različite društveno-odgovorne projekte.

U planu je proširenje i preuređenje prodavnica, a u fokusu daljih aktivnosti je obilježavanje 10. rođendana na tržištu BiH i pripremi su brojne aktivnosti za kupce.

DSC04018

Također je rečeno da su dobri rezultati obilježili poslovanje cijelog koncerna u 12 zemalja centralne i jugoistočne Evrope, a ukupan ostvareni promet dosegao je 9,075 milijardi eura.