koridor 5c
Dionica Mostar sjever – Mostar jug možda se počne raditi ove godine
Vrijednost Ugovora iznosi 7 miliona 209.615 eura bez PDV-a, a finansiranje će se vršiti u okviru sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj
Očekivani početak izvođenja radova na dionici Mostar sjever – Mostar jug Koridora Vc planiran je sredinom 2023. godine.
– U toku je izrada idejnog i glavnog projekta za dionicu Mostar sjever – Mostar jug, što je uslov za raspisivanje tendera, za početak izgradnje ove dionice. Tender za projektovanje trajao je nešto duže od predviđenog i JP Autoceste FBiH su ovaj ugovor zaključile krajem septembra 2022. godine. Rok za završetak je devet mjeseci, što uključuje i reviziju projekta, tačnije u junu 2023. godine. Pononovljeni postupak za pretkvalifikacije ne utiče direktno na planirani rok za izbor izvođača radova, kojim je predviđeno da se okonča u trećem kvartalu 2023. godine – kazali su iz Autocesta FBiH za Faktor.
Na dionici autoceste Mostar sjever – Mostar jug, dužine 14,2 kilometra, predviđena je izgradnja petlje Mostar sjever sa bočnim naplatnim mjestom, pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata / mostova ukupne dužine oko dva kilometra.
Dužina otvorene trase je oko šest kilometara.
Vrijednost Ugovora iznosi 7 miliona 209.615 eura bez PDV-a, a finansiranje će se vršiti u okviru sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj. Procijenjena vrijednost izvođenja radova ove dionice je 350 miliona eura.
Iz Autocesta FBiH kažu kako poduzimaju sve aktivnosti kako bi tokom 2023. godine počela izgradnja autoceste od petlje Mostar sjever do Bune čime će u izgradnji biti blizu 30 novih kilometara autoceste kroz Hercegovinu.
Izgradnjom dionice Mostar sjever – Mostar jug ostvarit će se puna saobraćajna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu od Mostara sjever pa sve do graničnog prijelaza Bijača. Kada će biti završene te dvioje spomenute dionice, odnosno kada će se od Mostara do Bijače ići autoputem, nije poznato.