Najveći bh. proizvođač lijekova
Danski novinari uvjerili se u vrhunski kvalitet Bosnalijeka
Gosti iz Danske upoznali su se sa razvojnim putem Bosnalijeka koji traje više od 70 godina i tokom kojeg je Bosnalijek izrastao u jednog od regionalnih lidera u farmaceutskoj industriji čije proizvode danas koriste milioni ljudi u više od 28 država na četiri kontinenta
Najveći domaći proizvođač lijekova Bosnalijek ugostio je grupu od 16 novinara iz Danske, zaposlenih u magazinu „Borzen“. Novinari ovog biznis magazina odlučili su posjetiti Bosnalijek u sklopu svog putovanja u Bosnu i Hercegovinu.
Ekrem Turajlić, direktor sektora Razvoj poslovanja, održao je prezentaciju o historijskom razvoju Bosnalijeka i trenutnim poslovnim aktivnostima kompanije.
Gosti iz Danske upoznali su se sa razvojnim putem Bosnalijeka koji traje više od 70 godina i tokom kojeg je Bosnalijek izrastao u jednog od regionalnih lidera u farmaceutskoj industriji čije proizvode danas koriste milioni ljudi u više od 28 država na četiri kontinenta.
Kompanija danas posjeduje sedam GMP certifikata, uključujući i EU GMP certifikat, kao i četiri različita ISO certifikata koje uredno održava i obnavlja, što je garancija kvaliteta i sigurnosti proizvoda. Proizvodni portfolio Bosnalijeka danas uključuje ukupno 246 registriranih proizvoda baziranih na 125 molekula. Skoro 90 posto proizvodnog portfolia odnosi se na lijekove koji su najzahtjevniji i najstrožije regulirani farmaceutski proizvodi, saopćeno je iz Bosnalijeka.
Najmodernije tehnologije
Gosti iz Danske nisu krili svoje zadovoljstvo činjenicom da su u Bosni i Hercegovini imali priliku vidjeti primjenu najmodernijih tehnologija u jednoj zahtjevnoj industriji kakva je farmaceutska, kao i kompaniju koja nudi priliku mladim stručnjacima da u BiH rade u jednakim uslovima koji postoje u konkurentskim firmama širom svijeta.
Nakon prezentacije i obilaska kompanije, posebno su istaknuli oduševljenje zaokruženim procesom razvoja, proizvodnje i kontrole kvaliteta proizvoda koji su vidjeli u Bosnalijeku, kao i činjenicu da je kompanija u proteklim godinama, koje su u cijelom svijetu bile izuzetno ekonomski izazovne, uspjela ne samo održati dostignute pozicije, već ih i dodatno unaprijediti kroz otvaranje niza novih tržišta i rast prihoda.