Prema Dow-Jonesovu indeksu
Coca-Cola ponovo proglašena vodećim proizvođačem pića u Evropi
Sedmi je put u osam godina kompanija dospjela na vodeće mjesto po pokazateljima indeksa u Evropi, a deseti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u svijetu zauzevši drugo mjesto, s dosad najboljim rezultatom
Prema Dow-Jonesovu indeksu održivosti za 2020. godinu, vodećem svjetskom pokazatelju uspješnosti u održivom poslovanju, Coca-Cola HBC po svojim je rezultatima najuspješniji proizvođač pića u Evropi.
Sedmi je put u osam godina kompanija dospjela na vodeće mjesto po pokazateljima indeksa u Evropi, a deseti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u svijetu zauzevši drugo mjesto, s dosad najboljim rezultatom.
Osvrnuvši se na ovaj uspjeh, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC Zoran Bogdanović je izjavio da ih je pandemija koronavirusa zbližila sa zajednicama u kojima posluju više nego ikad prije, te je i dalje privilegija služiti im i podržavati ih.
– Stoga sam posebno ponosan što je i ove godine prepoznata predanost naših zaposlenika i poslovnih partnera u izgradnji pozitivnog društvenog i ekološkog uticaja. Ta je obaveza sastavni dio našeg budućeg rasta i ona se nikad neće promijeniti. Ostati ponizan pred izazovima i znati da nas čeka dug put bit će dva ključna faktora za naš daljnji uspjeh – naveo je Bogdanović.
Taj se rezultat temelji na priznanju za uspjeh Coca-Cole HBC iz drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti u kojima se ocjenjuje zaštita okoliša, društveni doprinos i upravljanje kao što su MSCI-jeva skala ESG, CDP-ova skala uticaja na klimatske promjene, indeksa FTSE4Good i FTSE Russell ESG.
Dostigli su cilj koji ima naučno uporište – unutar vlastitog lanca vrijednosti smanjili su ispuštanje ugljika za 25 posto (u poređenju sa 2010.) dvije godine prije predviđenog plana prema kojem su to trebali ostvariti do 2020. Od 2010. godine kompanija je ispustila 1,53 miliona tona manje ugljika.
Od ukupno 3,237 miliona eura potrošenih na dobavljače 98 posto otpada na domaće dobavljače (na tržištima u kojima imaju proizvodnju).
Svako radno mjesto u Coca-Colinom sistemu u prosjeku podržava još 11,8 radnih mjesta.
Od kompanijinog pokretanja vodećeg programa podrške zajednici u 2017. godini (Coca-Colina podrška mladima) obučeno je približno 300.000 mladih u 28 država.
U svojim su punionicama u područjima u kojima se upravlja rizikom opskrbe pitkom vodom smanjili potrošnju vode u proizvodnom postupku za sedam posto u odnosu na 2017. godinu.
Na 37 posto rukovodećih mjesta trenutno su žene, a njihov cilj je da do 2025. to bude 50 posto.
Četiri su robne marke mineralne vode na pet tržišta pakovane u boce izrađene od sto posto reciklirane plastike, a na dva su tržišta Coca-Coline bočice od 0,5 L izrađene od 50 posto reciklirane plastike.
Uključenost zaposlenika dostigla je 90 posto, što je iznad prosjeka kompanija uvrštenih u indeks FTSE 100.
Donacijom više od četiri miliona litara napitaka podržali su rad medicinskog osoblja, banki hrane i svih onih koji su se u prvom valu našli na prvoj liniji odbrane od bolesti Covid-19.
Zajedno s The Coca-Cola Foundation podržali su inicijative Crvenog križa/krsta, a svoje poslovne partnere u kanalu za ugostiteljstvo (HoReCa) podržali su bespovratnim sredstvima u iznosu većem od deset miliona američkih dolara.
U septembru 2018. godine objavili su ciljeve održivog poslovanja za 2025., koji obuhvataju šest ključnih područja: smanjenje ispuštanja ugljika, smanjenje upotrebe vode i upravljanje vodnim resursima, „Svijet bez otpada”, opskrba sastojcima, prehrana te ljudi i lokalna zajednica. Već su, kako ističu, ostvarili znatan napredak i na putu su ka ostvarenju postavljenih ciljeva.