potres na tržištima
Coca-cola obustavlja reklame na društvenim mrežama, pale dionice Facebooka
Više od 90 posto kompanija zaustavilo je oglašavanje na društvenim mrežama
Coca-cola će obustaviti sve reklame na društvenim medijima diljem svijeta najmanje 30 dana.
“Nema mjesta rasizmu u svijetu i nema mjesta rasizmu na društvenim mrežama”, rekao je CEO Coca Cole James Quincey.
Zahtijevao je pritom i veću odgovornost i transparentnost od društvenih medija. Sve se ovo događa nakon što je Facebook rekao da će označiti potencijalno štetni sadržaj.
Mark Zuckerberg je rekao da će zabraniti i reklame koje sadrže tvrdnje da su ljudi određene “rase, etniciteta, nacionalnosti, vjere, kaste, seksualne orijentacije, spolnog identiteta ili imigracijskog statusa prijetnja drugima”.
Organizatori StopHateforProfit kampanje, koja optužuje Facebook da ne radi dovoljno da bi zaustavio govor mržnje i dezinformacija, tvrde da je mali broj malih promjena nedovoljan da bi se napravila promjena u svijetu.
Više od 90 posto kompanija zaustavilo je oglašavanje na društvenim mrežama.
Pad dionica Facebooka
Kao rezultat bojkota, dionice Facebooka su pale za 8,3 posto u petak te odnijele 56 milijardi dolara profita kompaniji. Zuckerberg je pritom lično izgubio 7,2 milijarde dolara.
Stoga je sada šef Louisa Vuittona Bernard Arnault zamijenio šefa Facebooka na popisu najbogatijih ljudi svijeta i postao najbogatiji čovjek.
Coca Cola je za CNBC rekla kako prekid oglašavanja ne znači da podržavaju kampanju.
Quincey je rekao da će ta kompanija pauzirati od društvenih mreža kako bi procijenila svoju politiku oglašavanja i kako bi odredila treba li im promjena.
Pauzu uzima i Levis
Levi Strauss & Co je također rekao da će pauzirati oglašavanje na Facebooku, a za razliku od Coca Cole, poručio je da Facebook ne radi dovoljno.
“Tražimo od Facebooka da napravi odlučnu promjenu”, rekla je Jen Say iz Levisa.
Dodaje kako od Facebooka žele vidjeti odlučnu promjenu koja će stati na kraj dezinformacijama i govoru mržnje, te kako će bolje adresirati političke reklame i sadržaj koji se obraća glasačima.
“Cijenimo to što Facebook radi, ali to nije dovoljno”, zaključuju.