Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Coca-Cola objavila globalnu promjenu pakiranja svojih napitaka

Zašto je Coca Cola crvena?

Coca-Cola je u ponedjeljak objavila veliku globalnu promjenu pakiranja svojih napitaka u sklopu strategije “jednog brenda”. Ključni grafički element koji će vizualno objedinjavati sve vrste napitaka Coca-Cole, uključujući dijetalnu i Zero inačicu, bit će crveni disk.

Šef Coca-Cole zadužen za globalni dizajn James Sommerville u izjavi je istakao da unifikacija brendova putem dizajna označava prvi put u 130-godišnjoj istoriji da se ikonični Coca-Colin vizualni identitet dijeli diljem proizvoda na takav istaknuti način.

Proizvodi s novim dizajnom pojavit će se na policama trgovina prvo u Meksiku početkom maja, a zatim širom svijeta tokom 2016. i 2017. godine. Novo pakiranje će u SAD stići tek sljedeće godine, zbog postojećih i već unaprijed isplaniranih marketinških akcija vezanih uz dosadašnje pakiranje.

coca cola 1

Prilagođavanje pakiranja označit će da Coca-Cola više neće imati podbrendove, već samo “varijante”.

[yuzo_related] Globalno prepoznatljiv brend bori s smanjenjem potrošnje zaslađenih gaziranih pića, jer potrošači sve više paze na količinu konzumacije šećera. U SAD-u je Coke i dalje na samom vrhu brendova gaziranih pića, ali je u 2015. pao obujam za 1 posto, dok je Diet Coke pao 5,6 posto.

Na stvaranju novog “One Brand” pakiranja radilo je šest globalnih dizajnerskih agencija, a crveni disk prvi je put korišten 1930-ih na ručno oslikanoj reklami za Coca-Colu.

coca cola 2

Savremenu verziju crvenog diska dizajnirao je 1947. godine Archie Lee, kreativni direktor agencije D'Arcy Advertising, i ta je verzija inspirirala globalnu kampanju “Okusi osjećaj” s kojom je Coca-Cola krenula u januaru.