humana akcija
CHICovnik x Bingo x SOS Dječija sela BiH: Zajedno za organizaciju izleta za djevojčice i dječake
U CHICovnik timu ponosno ističu kako je CHICovnik bh. proizvod koji je dizajniran kako bi inspirirao svaku ženu da uz CHICovnik kreira i održi balans u svom životu tako što će u svakom danu imati dovoljno vremena za stvari koje su uistinu bitne
Kraj kalendarske godine je uvijek rezerviran za nove planove, a samim time i za predstavljanje CHICovnika, najšarmantnijeg planera u regiji. Naime, već pet godina kupci CHICovnik rado kupuju na blagajnama Bingo trgovina širom BiH, a uz činjenicu da je CHICovnik planer koji nosi Made in BiH etiketu, kupci su posebno ponosni i na činjenicu što njegovom kupovinom u Bingu doniraju 1 KM za podršku aktivnostima SOS Dječijih sela u BiH.
„Godina iza nas nam je pokazala koliko je za naše zdravlje bitno boraviti na otvorenom. Situacija s COVID-19 nas je okrenula više prema prirodi, posebice prema ljepotama koje Bosna i Hercegovina nudi. Mnogi od nas su vikende s obitelji provodili u izletima na planinama ili u parkovima i taj osjećaj zajedništva nas je motivirao da priliku za takvim izletima pružimo i djevojčicama i dječacima iz SOS Dječijih sela BiH. Upravo zato smo zajedno s našim partnerom Bingom odlučili ovogodišnju donaciju usmjeriti prema organizaciji izleta za djevojčice i dječake iz SOS Dječijih sela BiH kojima ćemo omogućiti da posjete neke od prirodnih ljepota u BiH. Sigurni smo da će to za njih biti jedinstveno i nezaboravno iskustvo na što smo jako ponosni.“, povodom ove suradnje izjavila je Ana Ćavar, osnivačica brenda CHICovnik i portala BONJOUR.ba.
„Zahvaljujući Bingo kupcima u prethodnim godinama kroz ovu suradnju donirali smo već 14.200 KM, od čega 10.600 KM SOS Dječijim selima BiH koje su uložene u podmirenje troškova SOS porodica, zatim u nabavku knjiga i udžbenika za školarce te za edukacije koje će pomoći pri zaposlenju mladih iz SOS Dječijih sela BiH nakon što završe sa školovanjem. Zbog teške situacije izazvane epidemijom, naredne godine ćemo ipak novac usmjeriti na drugačiji način, kako bismo djeci pružili prijeko potreban odmor, pri čemu smo vodili računa da ih ne ugrozimo na bilo koji način, te da im omogućimo upoznavanje prirodnih ljepota naše zemlje“, istakla je Tatjana Paunoski, rukovoditeljica službe marketinga kompanije Bingo.
„U SOS Dječijim selima BiH smo od početka pandemije morali osigurati da djeca, mladi, SOS roditelji i profesionalci u direktnom radu očuvaju zdravlje u najširem smislu, jer osim uspješne prevencije širenja COVID-19, naš dodatni zadatak je prevenirati retraumatizaciju kod djece i mladih koju ovako stresne okolnosti mogu uzrokovati. Posebnu pažnju i podršku je potrebno pružiti SOS roditeljima, koji sa 5 ili 6 djece različitog uzrasta moraju osigurati ne samo adekvatno praćenje online nastave, nego i ispunjavanje svih zadataka, uz kreiranje dodatnih porodičnih rutina koje će nadomjestiti potrebnu socijalizaciju djece sa vršnjacima. Utoliko su aktivnosti odlaska u prirodu iznimno važne za djecu, mlade i roditelje, ne samo u imunološkom smislu, nego posebno u pogledu očuvanja emotivnog zdravlja. Dugujemo istinsku zahvalnost našim posvećenim prijateljima CHICovniku i Bingu što razumiju one kvalitativne potrebe djece i mladih.“, istakla je Mirela Grunether-Đečević, nacionalna direktorica SOS Dječijih sela BiH.
U CHICovnik timu ponosno ističu kako je CHICovnik bh. proizvod koji je dizajniran kako bi inspirirao svaku ženu da uz CHICovnik kreira i održi balans u svom životu tako što će u svakom danu imati dovoljno vremena za stvari koje su uistinu bitne. Jer sreću čine male stvari. Baš poput ovog malog, šarmantnog planera kojeg ćete pronaći na blagajnama odabranih Bingo trgovina širom BiH.