Počinje 16. aprila
Četrnaest dana do početka Mostarskog sajma, sajamski kapaciteti odavno popunjeni
Organizatori najavljuju učestvovanje 800 izlagača iz tridesetak zemalja cijeloga svijeta, koji će se predstaviti kolektivno i pojedinačno
Ovogodišnji Međunarodni sajam gospodarstva u Mostaru počinje 16. aprila, a očekuje se učešće više od 800 izlagača iz tridesetak država.
-Zadovoljni smo jer su nam već više od dva mjeseca kapaciteti Sajma u cijelosti popunjeni. Kad smo riješili taj dio posla, trenutno radimo pripreme konferencija, stručnih skupova, planiranje B2B razgovora, kao i potankosti oko svečanog otvaranja koje je zakazano za 16. april u 11 sati – izjavio je u razgovoru za Fenu Oliver Cvitković, glasnogovornik Mostarskog sajma.
Zemlja partner 25. izdanja Mostarskog sajma je Republika Hrvatska.
-Iznimna nam je čast što je ovogodišnja zemlja partner Republika Hrvatska, nama susjedna i prijateljska država koja je od početka sajmovanja u Mostaru i Hercegovini naš najpouzdaniji partner i bez čije velike podrške ni ovaj sajam ne bi postigao ovako uspješne rezultate. S druge strane, upravo su mnoge firme iz Republike Hrvatske ulazak na bh. tržište trasirale na ovoj izložbi. Izlagači iz Hrvatske na Mostarskom sajmu predstavit će se na zajedničkom štandu na oko 400 metara kvadratnih – kazao je Cvitković.
Organizatori najavljuju učestvovanje 800 izlagača iz tridesetak zemalja cijeloga svijeta, koji će se predstaviti kolektivno i pojedinačno.
-Mostarski sajam je, pored izlagačkog dijela, prepoznatljiv po svom konferencijskom dijelu, tematskim forumima i okruglim stolovima te b2b susretima, koji se svakodnevno održavaju i što mu daje dodanu vrijednost. Osluškujemo želje i potrebe naših klijenata i u skladu s tim kreiramo program. Za ovaj 25. jubilarni sajam pripremamo brojna iznenađenja u kojima će naši posjetitelji uživati za vrijeme održavanja sajma – rekao je Cvitković.
Istaknuo je kako je Mostarski sajam u svojih proteklih 25 godina postojanja bio “gospodarski zamašnjak”.
-Mostarski sajam treba biti i jest jedan od pokretača privrednog razvoja te jedan od prepoznatljivih brendova Mostara i Hercegovine, uopće. Osim što stvara čvrste veze između privrednika s područja regije, ali i šire, sajam iz godine u godinu bilježi veliku posjećenost. Nadamo se da će i ove godine sajam rezultirati nizom poslovnih dogovora što će imati za posljedicu ulaganja u BiH, a samim tim i otvaranje novih radnih mjesta – poručio je Cvitković.
Sajamske priredbe odvijat će se u dva zatvorena paviljona na prostoru Slobodne zona Hercegovina, na površini od oko 3.000 metara kvadratnih.
Cijena ulaznice za jednokratni posjet iznosit će 5 KM po osobi, i za automobil 5 KM, dok je za organizirane grupe predviđen popust (za grupe od 20 do 50 osoba – 20 posto, za grupe veće od 50 osoba popust je 50 posto).