direktorica sajma
Bošnjak: Mostarski sajam etablirao se kao vodeći u BiH, a važan je i u regiji
Ponajviše izlagača bit će iz BiH i Mađarske, zemlje partnera
Mostarski sajam etablirao se kao vodeći u BiH, ima važno mjesto i u regiji i razumljivo je da se velika većina poduzeća žele predstaviti na njemu, kazala je direktorica Mostarskog sajma Dalfina Bošnjak.
Ove godine Međunarodni sajam gospodarstva u Mostaru (Mostarski sajam), koji je jedna od najznačajnijih i najposjećenijih gospodarskih manifestacija u regiji, održat će se od 31. marta do 4. aprila, a zemlja partner je Republika Mađarska, kojoj će ovo biti drugo partnerstvo na mostarskoj gospodarskoj izložbi.
Organizacija ovogodišnjeg sajma teče po planu i mi smo iznimno zadovoljni. Svakodnevno smo u kontaktu s našim izlagačima te nastojimo udovoljiti njihovim željama za izgledom štanda i pozicijom kako bi se što bolje predstavili na sajmu, kazali su Feni iz Mostarskog sajma.
Dodali su kako će i ove godine tradicionalno ugostiti zemlje okruženja, šire regije te izlagače iz zemalja Europske unije.
Ponajviše izlagača bit će iz BiH i Mađarske, zemlje partnera.
Mađarski privrednici u Mostar dolaze s ciljem pronalaska mogućnosti za zajednička ulaganja i razne oblike tehničke i trgovinske suradnje, a pored privrede Mađarska će predstaviti i svoju turističku ponudu, svoju bogatu povijest i kulturu.
– Republika Mađarska prisutna je na našem sajmu od samih njegovih početaka. Mogu slobodno kazati da je naš poslovni odnos prerastao u prijateljski, uostalom, i mađarski premijer Viktor Orban ističe kako Mađarska Bosnu i Hercegovinu smatra počasnim susjedom. Zbog toga nam je iznimno drago što je Mađarska ove godine zemlja partner jer će to još više učvrstiti naše poslovne i prijateljske veze – kazala je direktorica Mostarskog sajma Dalfina Bošnjak.
Pored izlagačkog dijela, zadnjih nekoliko godina Mostarski sajam je značajno proširio konferencijski program, s posebnim naglaskom na B2B razgovore.
Ove godine planirana je velika međunarodna B2B konferencija, koja će biti održana u organizaciji Tehnološkog parka INTERA, a u čijem radu će sudjelovati partneri iz Mađarske, zemalja regije i domaći poduzetnici.
– Do nas dolaze povratne informacije od krajnjih korisnika koji su rekli da imaju veliku korist ne samo od prilike za izravnim kontaktom s proizvođačima nego i od prilike da se povežu sa stručnjacima i njihovim kolegama te uče od njih. Mišljenja smo da što više svijet postaje digitalan, to ljudi više traže izravan fizički kontakt koji nude sajmovi. Iz ovogodišnjeg konferencijskog programa vrijedi izdvojiti veliku međunarodnu B2B konferenciju u organizaciji Tehnološkog parka INTERA i gospodarskih komora BiH, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Crne Gore – ističe Bošnjak.
Sajam je također mjesto održavanja bilateralnih političkih razgovora, gospodarskih konferencija, skupova, prezentacija i gastronomskih natjecanja. Pored poslovnog dijela, sastavni dio sajma čine i kulturno-zabavni sadržaji.
Mostarski sajam svake godine posjete deseci tisuća gostiju, a organizatori vjeruju kako će ovogodišnje, 23. izdanje sajma, nadmašiti one prethodne.