uspješna 2022. godina
Bosnalijek obara vlastite rekorde poslovanja
Generalni direktor Bosnalijeka Nedim Uzunović naglašava kako su rekordni poslovni rezultati kompanije ostvareni unatoč velikim poremećajima na globalnom tržištu, zahvaljujući prije svega adekvatnom prilagođavanju poslovnih procesa te ogromnom trudu svih radnika Bosnalijeka
Najveća domaća farmaceutska kompanija Bosnalijek d.d., u prvih devet mjeseci 2022. godine, ostvarila je ukupan prihod u iznosu od 120,5 miliona KM i time ostvarila rast prihoda za 33,4 miliona KM ili 38 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Neto prihod od prodaje ostvaren je u iznosu od 96,8 miliona KM, što je 31 posto više u odnosu na 74 miliona KM ostvarenog prihoda u istom periodu 2021. godine. Ostvareni su i finansijski prihodi u iznosu od 23,2 miliona KM, koji se odnose na pozitivne kursne razlike, prihode po osnovu kamata i ostale finansijske prihode u iznosu od 8 hiljada KM.
Prodajom na inostranim tržištima ostvareno je 61,2 miliona KM ili 63 posto ukupnog prihoda od prodaje, dok je prodajom na tržištu Bosne i Hercegovine ostvareno 35,5 miliona KM ili 37 posto ukupnog prihoda od prodaje.
Ostvarena EBITDA, u periodu prvih devet mjeseci 2022. godine, iznosila je 36,8 miliona KM i veća je za 20,9 miliona KM od EBITDA-e ostvarene u prvih devet mjeseci 2021. godine.
U istom periodu 2022. godine, dobit prije poreza iznosila je 24,8 miliona KM te je veća za 22,3 miliona KM u odnosu na ostvarenu dobit prije poreza u istom periodu prethodne godine.
Generalni direktor Bosnalijeka Nedim Uzunović naglašava kako su rekordni poslovni rezultati kompanije ostvareni unatoč velikim poremećajima na globalnom tržištu, zahvaljujući prije svega adekvatnom prilagođavanju poslovnih procesa te ogromnom trudu svih radnika Bosnalijeka.
“Posebno nas raduje što smo, u vrijeme velike svjetske krize te brojnih izazova sa kojima smo se suočavali tokom cijele godine, uspjeli ne samo očuvati naše dostignute pozicije već i povećati tržišno učešće i prihode, kako na stranim tržištima, tako i na tržištu Bosne i Hercegovine. Svakako nije bilo jednostavno, ali smo po ko zna koji put dokazali da je naša strogo kontrolisana i fokusirana strategija poslovanja ispravna te da smo sposobni odgovoriti svim izazovima.”
“Danas smo globalna kompanija koja uspješno posluje na 28 tržišta na četiri kontinenta te nastavljamo svoj uspješan razvojni put i u narednom periodu”, poručio je Uzunović.