Bosnalijek: Domaća kompanija, a svjetski brend
U duhu očuvanja i nastavka dobre saradnje sa svim zdravstvenim radnicima i poslovnim partnerima u Unsko-sanskom kantonu, domaća kompanija Bosnalijek organizovala je druženje u Opal kongresnom centru ovog vikenda u Bihaću.
– Što se tiče poslovnih rezultata Bosnalijeka, kompanija može biti zadovoljna proteklom poslovnom godinom. Mi smo najveća domaća kompanija koja ima svoj udio u poslovanju i u USK – kazao je Berin Alagić, direktor prodaje za Mojusk.ba.
Na pitanje šta se trenutno dešava u svijetu farmacije, kaže:
– Bosnalijek je kompanija koja ima svoj razvojni put, cilj nam je i u narednom periodu očuvati lidersku poziciju kao i biti kreator trendova u BiH te najpoznatiji bh. brend u svijetu. Svakodnevno pratimo i primjenjujemo svjetske trendove u poslovanju, koji su sve izazovniji iz dana u dan. Jedan od najvažnijih svjetskih trendova je i društveno-odgovorno poslovanje farmaceutskih kompanija. Zbog toga nastojimo da što je moguće više ulažemo u našu društvenu zajednicu i tu se možemo pohvaliti da smo lider u BiH.
O reformama u zdravstvenom sistemu kaže da su potrebne i da iste podržavaju, ali da po njegovom mišljenju kod nas to ide oćekivano sporo.
– Neke stvari se rade preko reda, a morali bi se se znati prioriteti. Mora se znati ko odgovara i za šta, a zdravstveni sistem mora biti efikasan i funkcionalan za običnog čovjeka. Važno je napomenuti da bi država i njene institucije kroz reformu zdravstvenog sistema trebale farmaceutsku industriju proglasiti strateškom i zaštiti svako radno mjesto koje danas imamo kod bh. farmaceutskih proizvođača – ističe Alagić.
Bosnalijek više od 60 posto svog prometa izvozi u inostranstvo sa ciljem otvaranja poslovanja na novim svjetskim tržištima, te i sa te strane se očekuje podrška države i njenih institucija u okviru jačanja strategije izvoza.