Bosanskohercegovački brand Alma Ras inovira poslovne procese
Bosanskohercegovački brand Alma Ras je rješenje za sve veće potrebe i zahtjeve novih poslova kompanije potražila u implementaciji poslovnog informacionog sistema Microsoft Dynamics NAV 2016.
Kako je saopćeno iz ove kompanije, radi se o integriranoj platformi koja osigurava efikasno upravljanje svim poslovnim procesima. U oktobru ove godine započela je prva faza uvođenja integriranog ERP rješenja na nivou cjelokupne kompanije.
Samo jedan od konkretnih benefita novog poslovnog informacionog sistema je brzo reagiranje i kvalitetan odgovor na zahtjeve poslovnih partnera, što doprinosi prvobitnom cilju implementacije poslovnog informacionog sistema Microsoft Dynamics NAV 2016. Pomoću alata u okviru ovog sistema poboljšat će se planiranje i iskorištenost resursa kompanije, te se očekuje povećana produktivnost i efikasnost.
Poboljšanje kvaliteta Alma Ras proizvoda i uz minimalizaciju mogućnosti grešaka samom kupcu će se pružiti brža i kvalitetnija usluga i proizvod.
– Drago nam je da je Alma Ras, kao veoma uspješna kompanija, renomirani proizvođač i izvoznik, odlučila unaprijediti svoje poslovne procese implementacijom najsavremenijeg Microsoft ERP sistema. Microsoft BiH nastoji biti pouzdan partner kompanijama koje prepoznaju benefite tehnologije i digitalne transformacije kako bi postigli više, a sve s ciljem ekonomskog razvoja BiH – izjavio je Omar Krivošija, direktor Microsofta BiH.
Alma Ras je prepoznatljiva po odličnim radnim uvjetima i sigurnosti u radu, a predani rad na povećanju zadovoljstva radnika, donio je priznanje jednog od najpoželjnijih poslodavaca (TOP 10 2016.), između ostalog, u konkurenciji moćnih domaćih tehnoloških kompanija i javnih preduzeća.
Ovaj uspješni bh. brand iz godine u godinu bilježi značajne rezultate što potkrepljuje činjenica da konstantno otvara nove pogone, nove poslovnice, zapošljava veći broj radnika i time doprinosi ekonomskom razvoju Bosne i Hercegovine. Danas raspolaže sa pet proizvodnih pogona, trinaest maloprodajnih objekata, tri outleta, te tri franšizna partnera s daljnjom tendecijom širenja.