Blagaj bogatiji za kamp “Laks”: Kamp prikolica 15 eura, šator 10
Poznata turistička destinacija Blagaj ovo ljeto će dobiti još jedan auto kamp koji će biti smješten na Adi. Riječ je o kampu naziva “Laks” koji bi s radom trebao početi 20. juna.
Dževad Handžar, vlasnik “Laksa” potvrdio je za Dnevni list kako je od Grada Mostara dobio koncesiju za Adu na 25 godina korištenja.
On je istakao kako se ovim poduhvatom neće narušiti prirodno bogatstvo Ade, nego podići turistička ponuda u Blagaju za još jedan stepen.
Cijena za kamp prikolicu će iznositi 15 eura, a iznajmljivanje prostora za šator 10 eura. U planu je i izgradnja drvenog bungalova u kojem će biti smješteni gosti bez kamp prikolice ili šatora.
“Našim budućim posjetiteljima ćemo ponuditi, ono što je najvažnije od svega, prirodni ambijent koji je okružen rijekom Bunom, travom i prepoznatljivim vrbama, bez remećenja prirodnih ljepota. Kada je riječ o kapacitetu, na ovoj lokaciji će se moći smjestiti 10 kamp kućica u prirodnom okruženju kao i svi drugi kampovi koji se nalaze u turističkim zonama kakve su Blagaj i Buna”, kazao je Handžar.
Ideja auto kampa je, prema njegovim riječima, potekla iz same želje da se stranim gostima ukaže na ljepote prirode kojima obiluje Hercegovina. Handžar se već dugi niz godina bavi ugostiteljstvom. Posjeduje mlinicu na vrelu rijeke Bune i njegova obitelj uzgaja ribu, pa je odlučio obiteljski biznis i proširiti, tako što će u budućem auto kampu posjetiteljima na jelovniku ponuditi ribu kao specijalitet.
“Sami naziv kampa znači crvena pastrmka, odnosno lososova pastrmka, koja se u BiH, pa tako i na našem podneblju uspješno gaji. Zbog svog specifičnog naziva, auto kamp će posjetiteljima nuditi kušanje crvene pastrmke tokom ručka. Sve ono što nudi Hercegovina, kada je riječ o gastronomskoj ponudi, imati će priliku kušati i naši posjetitelji. Pored ribe, tu su i domaće smokve, trešnje, šipak, vino i mnoga druga jela i pića”, kazao je Handžar.
U kampu će biti uposleno šest mladih ljudi, a Handžar je stava kako će mladi ljudi ukoliko ne bude ovakvih projekta napustiti svoj grad i državu u potrazi za boljom egzistencijom.
“Moramo zaustaviti odlazak mladih ljudi u inostranstvo. Budućnost Hercegovine je u malim firmama, jer mi više nemamo Soko, niti Fabriku duhana, a te kompanije su zapošljavale više stotina ljudi. Ovdje možemo da pomoću prirodnih blagodati pokrenemo posao i uposlimo mlađe generacije kojima je posao itekako potreban”, izjavio je Handžar.
On vidi budućnost Hercegovine u promoviranju prirodnih blagodati kao što su sunce, voda, grožđe, smokve, šipak i riba.
“Svakodnevno iz Evrope dolaze turisti. S tim u vezi, imam običaj reći da su usta najbolja reklama. Ako jedan turista dođe ovdje i lijepo ruča, svidi mu se jelo, on će to predložiti i svojim prijateljima tamo gdje živi, pa će iduće godine doći nekolicina stranih gostiju po njegovoj preporuci. To je ono što nam je potrebno”, zaključio je Handžar.