Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

BiH postaje 71. zemlja u kojoj će H&M imati trgovinu

H&M

Nedavnim osnivanjem kompanije u Sarajevu globalni proizvođač i trgovac odjećom Hennes&Mauritz (H&M) s sjedištem u Švedskoj potvrdio je najave o otvaranju prve trgovine u BiH tokom iduće godine.

Da će BiH postati 71 zemlja u svijetu u kojoj H&M ima trgovine, navodi se i u posljednjem poslovnom izvještaju  te korporacije prema kojem su u prvoj polovici ove godine ostvarili prihod od prodaje od preko deset milijardi eura, a dobit od oko 600 miliona eura nakon oporezivanja.

“Većinu trgovina koje otvaramo su na tržištima u nastajanju, a većina trgovina koje zatvaramo nalaze se na već uspostavljenim tržištima. Prodajna mjesta za naše nove marke odjeće otvoriti će se na našim uspostavljenim tržištima. Još uvijek vidimo veliki potencijal za nove trgovine u narednim godinama, budući da prodaja naših novijih marki postupno daju sve veći udio portfelja trgovine”, pojasnio je strategiju H&M-a njegov predsjednik Uprave Karl Johan Persson, otkrivši kako je H&M ove godine planirao otvoriti 390 prodavaonica, a zatvoriti njih 150.

Ukupno, imaju oko 4800 trgovina širom svijeta u kojima je zaposleno oko 130 hiljada radnika.

Prvu trgovinu u Hrvatskoj H&M je otvorio 2011., a dosada ih je nanizao petnaest.

Kad su u pitanju zemlje okruženja, u Sloveniji je švedski trgovac odjećom prvu trgovinu otvorio 2004., a u Srbiji 2013.. Ukupno, u negdašnjim jugoslavenskim republikama imaju 40 trgovina. Mediji u BiH nagađaju kako bi se prvi dućan H&M-a mogao nalaziti u sarajevskom trgovačkom centru Alta.

Posljednja tržišta prije BiH koje je H&M otvorio bila su Island, Kazahstan, Gruzija, Vijetnam i Kolumbija, sve tokom prošle godine. U osvrtu na poslovne rezultate kompanije u prvom ovogodišnjem polugodištu Karl Johan Persson naveo je kako H&M znatno raste više nego samo tržište trgovine odjećom, među ostalim, i na području istočne Evrope.

Ipak, Persson je priznao kako ukupni poslovni rezultati H&M-a u prvih šest mjeseci ove godine nisu u potpunosti ispunili očekivanja kompanije, što je pripisao promjenama u logistici kompanije koje se odvijaju u posljednje vrijeme.

h&m