U petakGovorna usluga
BH Telecom za Svjetski dan telekomunikacija uspostavio prvi VoLTE poziv u BiH
Briga o starijim osobama kao ključna tema ovogodišnje Svjetskog dana telekomunikacija Svjetska telekomunikaciona unija (ITU) je ove godine, povodom obilježavanja 17. maja, Svjetskog dana telekomunikacija, stavila u središte pažnje “Digitalne tehnologije za starije osobe i zdravo starenje”, odražavajući demografski trend 21. vijeka
Povodom Svjetskog dana telekomunikacija i informacionog društva, 17. maja, BH Telecom je izgradio platformu i uspostavio prvi VoLTE (Voice over LTE) poziv u BiH.
Govorna usluga VoLTE koja se u potpunosti odvija putem 4G+ mreže BH Telecoma daje superioran kvalitet zvuka i razumijevanja u odnosu na dosadašnje govorne pozive koji se realizuju putem 2G i 3G mreže.
Pored toga, omogućeno je značajno brže uspostavljanje poziva, mogućnost simultanog razgovaranja uz korištenje internet servisa putem 4G+ mreže (bez povratka na 2G/3G mrežu u slučajevima poziva), te istovremenog korištenja video poziva (ViLTE) ili drugih video servisa uz visok i garantovan nivo kvaliteta servisa u odnosu na slične OTT usluge, te duže trajanje baterije korisničkih mobilnih uređaja. Tehnologija omogućava i za korisnika neprimjetan povratak na 3G mrežu u slučaju da se izađe iz područja pokrivanja 4G mrežom u toku poziva.
S obzirom na činjenicu da se poziv realizuje na 4G+ mreži, jednako kao i prenos podataka, odnosno da mobilni uređaj ne mijenja tehnologiju pristupa mreži u zavisnosti od servisa, uvođenje VoLTE omogućava oslobađanje i racionalnije korištenje frekventnog spektra koji se koristi za postojeću 2G i 3G mrežu, te otvara potrebne preduvjete za postepeno gašenje 2G i 3G tehnologija i potpuni prelazak na 4G i 5G za sve servise BH Telecoma.
I ove poslovne aktivnosti su u duhu konstantnih nastojanja u BH Telecomu da najmodernija tehnologija bude jedan od osnova na kojem gradimo kvalitet, korisničko iskustvo i zadovoljstvo naših korisnika svih generacija. Uvođenje VoLTE usluge je planirano u toku ove godine, sa detaljnijim upoznavanjem korisnika o mogućnostima, kao i informacijama o dostupnim mobilnim uređajima koji podržavaju ovu uslugu, saopćeno je iz BH Telecoma.
Briga o starijim osobama kao ključna tema ovogodišnje Svjetskog dana telekomunikacija Svjetska telekomunikaciona unija (ITU) je ove godine, povodom obilježavanja 17. maja, Svjetskog dana telekomunikacija, stavila u središte pažnje “Digitalne tehnologije za starije osobe i zdravo starenje”, odražavajući demografski trend 21. vijeka.
Generalni sekretar ITU-a Houlin Zhao je istakao da su digitalne tehnologije ključni faktor za zdravo starenje, te da pravedan pristup digitalnim tehnologijama nije samo moralna odgovornost, već je od suštinskog značaja za globalni prosperitet i održivost.
BH Telecom, kao društveno najodgovornija domaća kompanija, konstantno iskazuje podršku starijim osobama kroz ponudu svojih usluga i kreiranje novih mogućnosti za povećanje digitalne inkluzije i digitalnih okruženja prilagođenih starijim osobama, a sve u cilju postizanja zdravijeg starenja.
Tako je kompanija BH Telecom podržala rad domaćih udruženja koja se bave brigom o starijima i povećanjem kvaliteta njihovog života. Između ostalog, planirana je podrška i uključenje BH Telecoma u projekat “Mreža memori tačaka”, u saradnji sa Udruženjem A i R Sarajevo, koje već desetu godinu radi na projektima koji imaju za cilj povećanje kvaliteta života osoba sa demencijom.
– Nadzorni odbor i Uprava BH Telecoma d.d. Sarajevo su donijeli odluku da se, u skladu sa ovogodišnjom temom Svjetskog dana telekomunikacija, određeni iznos donacija za 2021. godinu usmjeri u projekte i rad centara za zdravo starenje i brigu o starijim osobama širom BiH. Također, ovim putem želim da, u ime menadžmenta i uposlenika kompanije BH Telecom d.d. Sarajevo svim našim korisnicima čestitam 17. maj, Svjetski dan telekomunikacija i informacionog društva – izjavio je generalni direktor BH Telecoma Sedin Kahriman.
BH Telecoma nudi i posebnu ponudu proizvoda i usluga iz segmenta Ecosystem (pametni dom, zdravlje i sigurnost) koji su već u prodaji i smart ICT rješenja, poput pametnog parkinga, pametne rasvjete, pametnog odvoza smeća, te brojne pametne gadgete koji olakšavaju i unaprjeđuju kvalitet života, navodi se u saopćenju.