ZA KAMPANJU „GLAVU GORE!"
BH Telecom dobitnik nagrade DIGITAL CUP
Nađa Lutvikadić-Fočo, rukovoditeljica sektora za upravljanje promocijom u kompaniji BH Telecom, naglasila je da je veoma ponosna na uručeno priznanje
Kompaniji BH Telecom je na 2. Social Media Summitu 19. maja dodijeljeno priznanje „Digital Cup“ za edukativnu digitalnu kampanju „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!“.
Prema riječima organizatora, agencije Altermedia, nagrađeni su oni koji su “vođeni potrebama tržišta, uložili poseban trud, te svoju kreativnost izrazili maksimalno dobro, a pri tome ostvarili zavidne rezultate.
Ovakvim kampanjama se nastoji smanjiti broj saobraćajnih nezgoda na cestama i podići svijest vozačima i ukazati na rizike korištenje mobitela za vrijeme vožnje.
Ponosni na priznanje
Nađa Lutvikadić-Fočo, rukovoditeljica sektora za upravljanje promocijom u kompaniji BH Telecom, naglasila je da je veoma ponosna na uručeno priznanje, posebno jer je nagrađena kampanja iz oblasti korporativne društvene odgovornosti i realizirana isključivo internim snagama.
„BH Telecom je sigurno društveno najodgovorija kompanija u Bosni i Hercegovini i ova nagrada za najbolju edukativnu digitalna kampanju „Glavu gore! Sto korištenju mobitela u prometu“ je naš motiv da i dalje ulažemo u promociju društveno odgovornih projekata. Kampanje je realizirana internim resursima i u suradnji sa Federalnim ministarstvom prometa i komunikacija u mjesecu aprilu.
Cilj kampanje je bio upozoriti sve korisnike u saobraćaju na opasnosti skretanja pogleda sa ceste i to smo uradili bez strašnih slika nezgoda te jednostavnom komunikacijom „Glavu gore!“ dok voziš“, kazala je Lutvikadić-Fočo.
Stručnjaci u žiriju
DIGITAL CUP je strukovna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje. Strukovni žiri kojeg čine eminentni stručnjaci iz marketinga izabrali su kompanije i brendove koji su imali najkvalitetnije kampanje koje su izašle iz granica uobičajenog, inspirisale i proizvele najefektniju komunikaciju prema ciljanim grupama.
U periodu trajanja medijske kampanje „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!“ od 2. do 30. aprila učestvovali su i pripadnici Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova koji su dodatno upozoravali vozače na opasnost korištenja mobitela.