zaštitni brend
Banjalučki ćevap upisan u registar bh. tradicionalnih specijaliteta
Veliki je ovo iskorak za proizvođače, ali i za turističku ponudu grada Banjaluke
Udruženju za očuvanje garantovane tradicije specijaliteta banjalučkih ćevapa dodijeljeno je rješenje kojim se potvrđuje da je banjalučki ćevap postao zaštitni brend. Banjaluka je tako zaštitila jedan od svojih najprepoznatljivijih brendova.
To u praksi znači da će svaki proizvođač koji odluči banjalučki ćevap nazvati svojim proizvodom morati ispoštovati propisanu proceduru, proces proizvodnje, a, prije svega, recept za njegovu pripremu.
“Banjalučki ćevap se od sarajevskog najviše razlikuje po tom nekom intenzivnijem ukusu, najveća razlika je u samom izgledu, da se sastoji od četiri ćevapčića”, kaže banjalučki ćevabdžija Alen Smailagić.
Veliki je ovo iskorak za proizvođače, ali i za turističku ponudu grada Banjaluke.