Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Asmir Begović: Raduje me što NovaVita postaje sve poznatiji brend

Begovic IMG_5878 (01)
Direktor PAK Centra Nijaz Đip bio je danas domaćin posjete bh. reprezentativca Asmira Begovića proizvodnom pogonu domaćeg brenda NovaVita.Zaštitno lice uspješno realizirane kampanje «Uhvati ritam», bh. nogometni reprezentativac bio je obradovan činjenicom da se zajednička saradnja sa brendom vitaminskog napitka NovaVita direktno odrazila na rezultate prodaje te na svijest građana da i naša zemlja može u ovom segmentu ponuditi kvalitetan proizvod.

Begovic IMG_5878 (05)Direktor Đip je Begovića proveo kroz sve segmente proizvodnje kako bi mu približio cijeli proces nastanka

“Od početka kampanje, tačnije u zadnja četiri mjeseca prodaja NovaVita proizvoda rasla je između 70 i 90 posto u odnosu na isti period prošle godine”, istakao je Nijaz Đip, direktor PAK Centra, kompanije koja stoji iza proizvodnje i plasmana ovog domaćeg brenda. Pored činjenice da je porastao broj kupaca koji su NovaVitu prepoznali kao kvalitetan domaći proizvod, kampanja je imala odjeka i u poslovnoj zajednici.

“Naši kupci, veliki trgovački lanci shvatili su da smo ozbiljna kompanija te smo se izborili za ulazak u veći broj objekata i veću tržišnu zastupljenost”, naglasio je Đip.

Begovic IMG_5878 (03)

Kako je istakao tokom druženja sa novinarima, ovom posjetom Asmir Begović je pokazao iskreni interes za kompaniju sa kojom sarađuje, te je izrazio posebno zadovoljstvo što su mu mogli predstaviti pozitivne

“Drago mi je da je jedna domaća kompanija kroz saradnju sa mnom uspjela napraviti odličan poslovni rezultat, jer to i jeste bio naš zajednički cilj i raduje me što NovaVita postaje sve poznatiji brend na ovom tržištu”, rekao je Begović i dodao kako mu se dopao obilazak fabrike i što se i sam na licu mjesta mogao uvjeriti u kvalitet proizvoda.

Begovic IMG_5878 (08)

 

“Posebno mi se danas dopao i energy okus koji preporučujem svima koji vode sportski način života kao ja”, poručio je Begović i dodao kako ga Kampanja “Uhvati ritam” pokazala je koliko poslovna zajednica kroz povezivanje sa poznatim licima može unaprijediti svoju poziciju na tržištu i rezultate poslovanja.

Begovic IMG_5878 (09)

 

NovaVita bilježi rast velikih kupaca za 18 posto u odnosu na prošlu godinu, a evidentan je i interes ino partnera sa kojima je započeta priča o plasmanu NovaVite ne samo van regije, nego i van evropskog tržišta.

“Do sada je u opremu uloženo milion  KM i dodatnih 300 hiljada KM u ovoj godini, a već sutra putujemo u Češku na probu nove linije koja će dodatno povećati efikasnost i napraviti dodatne uštede u proizvodnji”, zaključio je Đip najavivši i nove poslovne poteze ove domaće kompanije.