ASA osiguranje ponovo lider u oblasti obrade i isplate odštetnih zahtjeva
Prema zvaničnim podacima Agencije za Nadzor osiguranja FBiH, ASA osiguranje, domaća osiguravajuća kuća, četvrtu godinu zaredom zadržava lidersku poziciju u brzini obrade i isplate odštetnih zahtjeva.
„Klijenti ASA osiguranja mogu računati da u trenucima finansijskih izazova i nelikvidnosti, u nama mogu pronaći pouzdanog partnera. Fokusiranosti naših uposlenika stvara podlogu za optimalni proces rješavanja za njih najbitnijeg elementa ugovora iz osiguranja. Zadržavajući lidersku poziciju, još jednom potvrđujemo potpunu usmjerenost na besprijekoran servis klijentima. Na ovaj način, uspostavljamo kvalitetan sistem poslovanja koji uliva povjerenje i osjećaj sigurnosti odnosno da ASA osiguranje ima dobitnu kombinaciju domaćeg znanja, vještina i predanog rada“, istakao je Feđa Morankić, direktor i predsjednik Uprave ASA osiguranja.
U veoma izazovnom trenutku u kome se nalazi tržište osiguranja u BiH, uvodeći nove standarde u procesu obrade odštetnih zahtjeva, u protekloj 2016. godini, ASA osiguranje je postiglo ažurnost isplate šteta bilo da se radi o osiguranju vozila, nekretnina ili druge vrste imovine u iznosu od 97,38% što je prema relevantnim istraživanjima, najbitniji faktor kod odluke odabira osiguravajućeg društva.
Prijava šteta se može vršiti online, putem besplatnog info telefona 080 02 02 09 ili u najbližoj poslovnici.
ASA osiguranje na tržištu BiH posluje od 2007. godine. Prodajnu mrežu ove kompanije čini 12 filijala i podružnica u glavnim ekonomskim centrima kao što su Sarajevo, Zenica, Tuzla, Mostar, Travnik, Bihać, Goražde, Banja Luka, Prijedor, Bijeljina, Doboj i Istočno Sarajevo, te više od 50 prodajnih mjesta širom BiH. U svojoj ponudi, ASA osiguranje ima kompletnu paletu proizvoda neživotnog osiguranja – osiguranje osoba, vozila i imovine, sa preko 70.000 klijenata.