Najveća bh. grupacija
AS Holding kraj godine obilježio drugim eventom „Innovation day“
AS Holding je obilježio godinu koja je na izmaku stavljajući ponovo u fokus ljude koji su najveća snaga i pokretački pogon najpriznatije bh. prehrambene grupacije
Proteklog vikenda u hotelu Vučko na Jahorini kompanije Klas, Vispak, Sprind, As d.o.o., Oaza i druge koje su u sastavu najveće bh. grupacije, prisustvovale su drugom Innovation day-u, koji se održao u organizaciji AS Holdinga i Inkubatora društvenih inovacija „Munja“. Interni projekat inovacija i ušteda započeo je početkom ove godine sa ciljem motivisanja uposlenika da na jedinstven način direktno učestvuju u razvoju inovacija koje za cilj imaju jačanje svih brendova grupacije poput Zlatne džezve, Klas jufke, Topsa i mnogih drugih poznatih bh. proizvoda.
„Ovaj projekat se sastoji iz tri dijela; inovativne interne web platforme putem koje uposlenici daju svoje prijedloge za inovacije i uštede, „Innovation day“ eventa kojeg organiziramo dva puta godišnje s ciljem da novčano nagradimo pobjedničke prijedloge i napravimo sadržajan program u kojem učestvuju vrhunski govornici iz različitih segmenata poslovanja i „Innovation challenge“ takmičarskog projekta za mlade koji se ove godine realizirao u kompanijama Vispak i AS d.o.o. , a nastavlja se i u 2019. godini u ostalim kompanijama koje su u sastavu grupacije. Ovim drugim „Innovation day“ eventom završen je ovogodišnji ciklus sa preko 200 ideja i prijedloga za inovacije i uštede. Projektom smo uspjeli okupiti i preko 140 talentovanih studenata koji su učestvovali na takmičenjima inovatora rješavajući realne poslovne probleme “ – istakao je Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga.
Specijalni gost iz Zagreba na drugom „Innovation day“ bio je Goran Milić koji je kroz lična iskustva prisutnima prenio edukativne i motivirajuće poruke. Svojim prisustvom event je uveličao i direktor digitalnih komunikacija I&F McCann grupe Relja Jović iz Beograda, koji je domaćine educirao o digitalnim trendovima, transformacijama u marketingu i brendingu, kao i aktuelnim digitalnim strategijama. Drugi dan obilježila je priča proslavljenog košarkaškog juniorskog prvaka svijeta iz 1987. Samira Avdića koji je kroz živopisnu biografiju prisutnima poslao poruke primjenjive na stvarne poslovne slučajeve.
Prezentovanjem inovacija u hrani, workshopovima, svečanom dodjelom priznanja uposlenicima sa najinovativnijim prijedlozima, AS Holding je obilježio godinu koja je na izmaku stavljajući ponovo u fokus ljude koji su najveća snaga i pokretački pogon najpriznatije bh. prehrambene grupacije.