sarajevo film festival
Argeta sa umjetnicima stvara nove priče na Velikoj Sceni SFF-a
Uživajte u filmovima uz ukusne Argeta zalogaje i dobro društvo, neka i ovogodišnje 27. izdanje Sarajevo Film Festivala bude inspirativno i oplemenjujuće kao i svih naših prethodnih zajedničkih godina
Atlantic Grupa i Argeta na Sarajevo Film Festivalu lansiraju novu web platformu naziva Velika Scena, koja za cilj ima promovirati talentirane i perspektivne umjetnike koji su upravo na ovoj platformi dobili sjajnu priliku za lansiranje vlastitih kreativnih priča. Riječ je o regionalnoj platformi koja će se nadograđivati i širiti, a na njoj će biti mjesta za sve – muzičare, pisce, glumce, reditelje, likovne stvaraoce, a na Velikoj Sceni prostor će najprije dobiti dizajneri. Velika Scena kreće iz Sarajeva, sa partnerskog SFF-a i jedina je platforma ovog tipa na našim prostorima, a funkcionirat će kao mjesto motivacije i podrške, online i offline prostor gdje će se promovirati sloboda izražavanja te mladim umjetnicima pružiti toliko potrebna vidljivost. Velika Scena nastavak je višegodišnje suradnje Atlantic Grupe i SFF-a, a namjera joj je dugoročno pružiti podršku kulturi i umjetnosti kao univerzalnom jeziku.
Zašto smo napravili Veliku Scenu? Zato što vjerujemo da neviđena umjetnička djela treba da se vide. Zato što vjerujemo da kultura treba da ima glas. Zato što čekamo sljedeće veliko ime za koje će se čuti daleko i promijeniti svijet, a mi mu želimo pomoći na samom početku.
Argeta kao pobornik umjetnosti i kreativnosti, na Velikoj sceni predstavlja mladu ilustratoricu Veroniku Burger kojoj smo zajedno sa umjetničkim direktorom Ivorom Bogunićem iz agencije Yootree povjerili dizajn novog izgleda dozica (ambalaže).
Novim dizajnom ambalaže odmakli smo se od industrijskog izgleda koji prevladava kod konkurenata u kategoriji te smo dodali više boja hladnom dizajnu na koji smo navikli na proizvodima od mesa i ribe.
“Obnova vizuelnog izgleda marke Argeta je bio zaista nevjerovatan i složen projekat, ali projekat koji oduševljava svakog kreatora, svakog umjetnika. Kako nadmašiti industrijski izgled i kako napraviti tako kratku i snažnu priču koja će promijeniti dio kupovnih navika ljudi – onih koji odlaze u trgovinu i tamo promatraju? Izgled nas treba privući tako da ga možemo okusiti očima.” rekla je Veronika Burger dok Ivor Bogunić dodaje: “Inspiraciju sam tražio u pitanju kako nadmašiti digitalno okruženje i napraviti slike ručnom tehnikom kolaža. Motivi novog izgleda prikazuju likove različitih okusa, od kampovanja u prirodi, netaknutih mediteranskih plaža, svježih alpskih pašnjaka, hiljadu i jedne noći Magreba i još i još. Priče skrivene u ilustracijama, bojama i oblicima”.
„Ove godine među brojnim projektima, novim proizvodima, najvažniji je bio redizajn ambalaže kako Argete Core tako Argete Junior, koji je upravo radila agencija Yootree. Naša filozofija je stalno unapređivati i nadograđivati proizvod iznutra i izvana. Na ambalaži Junior proizvoda predstavili smo djeci priču, emocije i osjećaj zabave, kroz ilustracije i meku paletu boja. U brizi za naše mališane dodatno smo poboljšali nutritivni profil proizvoda smanjenjem masti i soli u svim Junior proizvodima unaprijedili recepturu naših proizvoda koji su u potpunosti bez aditiva t.j. bez konzervansa, bez pojačivača okusa, bez umjetnih boja i glutena ali smo ujedno uspjeli zadržati neprevaziđen okus koji potrošači obožavaju diljem svijeta“ – istakla je Mirsada Kadribašić, Senior brand manager za brand Argeta u Atlantic Grupi.
„Atlantic Grupa ima visoko postavljene ciljeve održivog poslovanja, kroz istaknutu brigu za bolji proizvod, bolju okolinu i bolje društvo, pa je tako i Argeta kao lider na Europskom tržištu svjesna odgovornosti brenda prema društvu, potrošačima i prirodi. U okviru projekta Spread Good – „Širimo dobro“ smo u 2020. pomogli organizaciji Pomozi.ba te zajedno s njima podijelili 6.000 toplih obroka ljudima širom BIH. I ove godine nastavljamo u istom pravcu, pa smo upravo u saradnji sa dvije velike BIH kompanije uradili društveno odgovoran projekat koji se odrazio u društveno odgovornom lokalnom BIH proizvodu, Kokošja sa sudžukom koji je upravo lansiran u prodajnim mjestima BINGA i kojim pokušavamo zadržati radna mjesta i radno stanovništvo u BIH. Ove godine ćemo pored pomenute Kokošje sa sudžukom ponuditi još najmanje 2 nova proizvoda,“ dodala je Mirsada Kadribašić.
Atlantic Grupa sa svojim brendovima značajno ulaže i u sport, obrazovanje, zdravstvo i kulturu, čega dio je i dugogodišnje tradicionalno partnerstvo sa Sarajevo film festivalom, na kojem se ove godine rađa i spomenuta Velika scena.
Uživajte u filmovima uz ukusne Argeta zalogaje i dobro društvo, neka i ovogodišnje 27. izdanje Sarajevo Film Festivala bude inspirativno i oplemenjujuće kao i svih naših prethodnih zajedničkih godina.