Addiko Bank: Rješenje slučaja Švicarac je u komunikaciji banka-klijent
Članovi uprave Addiko banke BiH danas su na sastanku sa novinarima u poslovnici na Alipašinu objavili kako su spremni za dijalog sa udruženjem Švicarac i pojedinačnim klijentima i prezentovanje realnog okvira za rješavanje ovog pitanja.
Naime, Addiko banka je naslijedila ovaj slučaj od Hypo banke, te ga odlučila riješiti kroz konverzaciju s klijentima, ponudivši konverziju kredita uz otpis od 30% do 50% preostalog duga.
Do kraja 2017. godine zatvoreno je oko 92% CHF kredita.
U razgovoru s medijima, direktorica Addiko banke u Federaciji BiH Sanela Pašić i predsjednik Uprave Addiko banke RS Mario Ivanković predstavili su podatke koji pokazuju da je broj korisnika CHF kredita drastično smanjen, pa je tako ostalo 678 neriješenih slučajeva.
Uprava Addiko banke izrazila je želju da riješi i preostale slučajeve dogovorom sa svojim klijentima.
Negirali su da se radi o isključivo socijalno ugroženim korisnicima kredita koji zbog životne situacije ne mogu vraćati kredit, rekavši kako se u nekim slučajevima radi o veleposjednicima čiji su milionski projekti propali.
“Mi smo zatekli 1228 proces, a završili smo 541, najčešće procesom konverzije. Ostalo je 678 slučajeva, i podaci da postoje hiljade tužbi nisu istiniti. Ne postoji nijedna pravosnažna presuda protiv banke, niti banka odbija da plati ikome,” rekla je direktorica Addiko banke u FBiH Sanela Pašić.
Kako čelnici Addiko banke navode, nacrt zakona o konverziji koji se trenutno nalazi u parlamentarnoj proceduri u Parlamentu FBiH nije u skladu sa brojnim zakonima, te je prijetnja pravnoj i ekonomskoj stabilnosti zemlje.