Addiko Bank dobitnik šest nagrada “Transform Awards Europe 2018”
Addiko Bank dobitnik je šest ‘Transform Awards Europe 2018’ nagrada koje se dodjeljuju za projekte najboljeg upravljanja brendovima i rebrendinga, najkreativnije osmišljenog vizualnog identiteta, te kvalitetnog upravljanja ugledom.
Addiko Bank je s agencijom Prophet, koja je bila angažovana na projektu rebrandinga Addiko Grupe, od stručnog žirija sastavljenog od 27 međunarodnih stručnjaka iz svijeta marketinga, oglašavanja, brendinga, komunikacija i kreative bila nominirana u šest kategorija i u svima je osvojila nagradu – zlato za ‘Najbolju kreativnu strategiju’, ‘Najbolji rebrending nakon procesa spajanja’, ‘Najbolji razvoj brenda u sklopu repozicioniranja i predstavljanja nove misije i vizije’, ‘Najbolji vizualni identitet u finansijskoj industriji’, zatim srebro za ‘Najbolje korištenje vizualnog vlasništva’, te bronzu za ‘Najbolji strateški i kreativni razvoj novog brenda.
– Osvojiti jednu renomiranu nagradu je veliko priznanje i čast, ali osvojiti ih šest u međunarodnoj konkurenciji globalnih brendova kao što su P&G, Intel, Danone, Siemens, Konica-Minolta, Harrods, ABB, BAT, Carlsberg, Bloomberg, veliko je dostignuće na koje smo izuzetno ponosni. Ove nagrade doživljavamo kao posljednje u nizu priznanja da je Addiko snažan brend prepoznatljivog vizualnog identiteta i kao potvrdu da smo odlično uradili projekt rebrendiranja. Također, one su nam i podsticaj da svojim klijentima i partnerima budemo još bolja, jasnija, jednostavnija i još direktnija banka – izjavila je direktorica Marketinga za Addiko Grupu Maja Čulig.
‘Transform Awards Europe’ nagradama nagrađuje se inovativnost, kreativnost i izvrsnost u upravljanju korporativnim i produkt brendovima u 43 države u Europi, pri čemu se vrednuje strateški pristup, kvalitetan sadržaj, kreativnost i originalnost provedba, te ostvareni rezultati.
Za ovogodišnje nagrade kandidirali su se svi projekti koji su započeti i zaključeni u periodu od maja 2016. i novembra 2017. godine, sopćeno je iz Addiko Banke.