Triglav uspješno implementira zacrtanu strategiju na tržištima osiguranja

U skladu sa Strategijom Grupe Triglav, u prvoj polovini ove godine fokus Grupe Triglav ostaje na osnovnoj djelatnosti – osiguranju. U periodu od januara do juna ove godine Grupa Triglav je fakturisala 507,8 miliona eura bruto premije osiguranja i suosiguranja, što je za 4 % više nego u istom periodu prošle godine, dok je neto dobit Grupe Triglav 5 % niža i iznosi 53,6 miliona eura.
Pored razvoja tržišta neživotnog i životnog osiguranja, Grupa Triglav se u Sloveniji fokusira na tržište penzijskih i zdravstvenih osiguranja, a van Slovenije na poslovanje svojih zavisnih osiguravajućih društava i na dalje jačanje njihovog položaja.
Detaljniji podaci o poslovanju u prvoj polovini 2015. biće, u skladu sa finansijskim kalendarom društva, objavljeni u petak, 21. augusta 2015. godine.