Google nije više Google, i šta to tačno znači za nas?
Google više nije Google u uobičajenom smislu te riječi, uslijed nenadane rekonstrukcije u kojoj će firma s nešto manje okova drugih poslovnih pokušaja funkcionirati pod holding kompanijom Alphabet. Što to znači za korisnike postojećih servisa?
Brige ne bi trebalo biti, jer će postojeći servisi nastaviti funkcionirati kao i ranije. To vrijedi za YouTube, Google tražilicu i sve ostalo, no u konačnici će potrošači ipak moći osjetiti rekonstrukciju – pod uvjetom da se Googleov, odnosno, Alphabetov plan ostvari.
S više odvojenih podružnica, Alphabet će moći učinkovitije raspolagati sredstvima, posebno u smislu istraživanja i razvoja. Neki od otkačenih Google projekata poput leća za dijabetičare, sintetičke kože i autonomnih vozila, sada će se razvijati potpuno neovisno pod novom strukturom. Kako će stvari tačno izgledati tek treba vidjeti, no s obzirom na ‘G is for Google’, biotehnološka firma pod Alphabetom, Calico, vjerovatno će zauzeti slovo ‘C’ i tako redom. 392299,391254,391092,391850
Google kao takav će, kako je ranije bilo riječi, ostati vezan uz YouTube, pretraživanje, Gmail, Photos, Android, Maps servis i dr. proizvode namijenjene krajnjem potrošaču.
Razdvajanjem projekata koji za cilj imaju ‘”poboljšati čovječanstvo” u mnogo sektora stvari će postati jednostavnije ne samo za investitore, već i potrošače. Ali, do prvih rezultata ovog restrukturiranja van samog imena i mjesta koje je firma zauzela na burzi će se ipak pričekati. Do tada – po starom.