Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zašto je važno da budete osigurani tokom godišnjeg odmora?

voznja
Damir Pahor

Damir Pahor

ASA osiguranje, domaća osiguravajuća kuća i osiguranje broj 1 u brzini isplate šteta, ovog ljeta vas podsjeća zašto je važno biti osiguran za vrijeme putovanja. Na ovu temu razgovarali smo sa Damirom Pahorom, direktorom Filijale Sarajevo.

Prema njegovim riječima, polisa putnog zdravstvenog osiguranja svojim korisnicima u slučaju potrebe omogućava zdravstvene usluge u inostranstvu. Klijentima ASA osiguranja na raspolaganju su vanbolnički tretmani te medicinska sredstva i terapije propisane od strane liječnika, kao što su lijekovi, zavoji, gips. Zatim, hitne hirurške operacije i intervencije, hitne usluge stomatologa, transport do najbliže bolnice ili liječnika, te bolnički tretman u slučaju potrebe.

“Polisa putnog zdravstvenog osiguranja je dokument bez kojeg ne biste ni trebali krenuti na put. Manja nezgoda ili nesreća mogu u potpunosti pokvariti Vaše putovanje, a bez polise putnog osiguranja troškove liječenja ili hitne medicinske pomoći snosite sami“, pojasnio nam je Pahor, napominjući da je ova usluga cjenovno pristupačna svim građanima naše zemlje. “Uzmimo kao primjer polisu putnog osiguranja za četveročlanu porodicu, u trajanju od sedam dana na području Hrvatske, koja će uz ASA popust za djecu od 50% iznositi samo 20 KM. Za sve koji planiraju odlazak na godišnji odmor ovaj izdatak neće značajno povećati trošak, a učinit će da imate jednu brigu manje“.

Novčano pokriće za klijente, u slučaju da se dogodi nesretni slučaj ili nezgoda, kreće se od 11500 do više od 38 hiljada eura. Najpoznatiji klijent i osiguranik ASA Osiguranja, Miralem Pjanić, svoju godišnju polisu putnog zdravstvenog osiguranja zaključio je nedavno u filijali Sarajevo.

Osim osnovne polise putnog zdravstvenog osiguranja, u ASA osiguranju uz dopunsko ugovaranje možete zaključiti i osiguranje od otkaza putovanja, osiguranje prtljaga i nezgode te putničko osiguranje osobne odgovornosti.

“Naš proizvod putnog osiguranja dostupan je svim građanima naše zemlje do 70 godina starosti,a sa ovom polisom su osigurani u više 100 zemalja svijeta. Ukoliko se nekom od naših klijenata u toku putovanja dogodi nesretni slučaj ili nezgoda, sve što trebaju uraditi jeste kontaktirati pozivni centar ASA osiguranja ili našeg međunarodnog partnera MONDIAL ASSISTANCE-a, nakon čega dobijaju daljnje upute. Sve usluge asistencije pružaju se 24 sata dnevno na našem jeziku, čime je ASA osiguranje zaista u službi klijenata“, izjavio je Pahor.