Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Facebook testira oglase na početku video zapisa

Faceboo1k

Mark Zuckerberg je, nakon što je Facebook kreirao Watch, svojevrsni pandan i potencijalno konkurentsku platformu YouTubeu rekao sljedeće: Nama ne trebaju video reklame koje će se vrtjeti prije samog videa koji želite vidjeti.

Ne, nećemo imati “pre-roll” reklamiranje, jer Facebook Watch nije mjesto na koje ste došli pogledati jedan video ili sadržaj, nego želite vidjeti cijeli “feed”, zato je naš model drugačiji.

Tako je zborio Zuckerberg negdje pred krajula, nadajući se da će oglašivači imati razumijevanja za “drugačiji model”…

Kao što je neko mudar zaključio, društvene mreže su ionako ovdje zbog oglašivača, a ne korisnika, nakon manje od pola godine priča oko video zapisa na Facebooku se mijenja.

Razlog? Razlog je sasvim jednostavan, oglašivači – a od njih, ako neko nije shvatio, Facebook živi – nisu baš najzadovoljniji prikazom njihovih video oglasa negdje u sredini video zapisa na najpopularnijoj društvenoj mreži svijeta. Koncept sličan prikazivanju reklama na TV-postajama im nije “sjeo” i oglašivači žele gatanciju da će njihovi oglasi sigurno biti viđeni.

Jedno, možda i jedino takvo jamstvo je upravo prikazivanje video oglasa prije nego započne video kojega korisnici žele vidjeti. Upravo onako kako je to na YouTube platformi, gdje smo se već svi naučili da odgledamo uvodni oglas… Iako analitičari tvrde kako i oglasi koji se prikazuju u sredini originalnog video zapisa imaju odličnu gledanost, oglašivače to ne zanima previše, oni žele prikazivanje oglasa na početku. I Facebook je krenuo s testiranjem te opcije, iako za sada nisu službeno komentarisali navedenu vijest.