Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Prijeti li propast turističkim agencijama?

suncanje more ljeto

Turisti danas usluge i putovanja kupuju na razne načine, pa se postavilo pitanje šta to znači za turističke agencije.

S obzirom na to kako je danas jednostavno rezervisati putovanje, mnogi se pitaju da li su tradicionalne putničke agencije sa svojim katalozima i kartonskim reklamama na izdisaju.

Sudeći po posljednjim istraživanjima, turističke agencije pokazale su se iznenađujuće otpornim.

U Njemačkoj je, na primjer, broj turističkih agencija blago porastao i ima ih gotovo 10.000.

Prema podacima najveće turističke agencije, njemačke TUI, samo 20 posto rezervacija stiže preko interneta.

Potrošači tako preferiraju da sami odaberu pojedinačne letove, ali kada su u pitanju kompleksnija i duža putovanja s više presedanja, agencije su i dalje u velikoj prednosti.

“Oni koji žele sigurnije putovanje vjerovatno će se obratiti agenciji”, kaže iz TUI-a.

Minus je to što agencije mogu biti skuplje. Prostora zasad ima za sve. Turistički portali jači su u ‘last-minute’ ponudi i kratkim putovanjima, a putničke agencije u specijaliziranim putovanjima poput krstarenja, kažu stručnjaci.