Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Bliže se izbori, GRAS ponovo zapošljava

autobusi-za-gras-2

Prvi potez prinudnog upravnika GRAS-a Harisa Gušića biće povećanje cijena karata na komercionalnoj liniji Baščaršija–Dobrinja na dvije marke.

Gušić traži i da se zabrani Centrotransu da obavlja prevoz na istoj relaciji.

Cijene ostalih karata, tramvajskih, trolejbuskih i kombi karat, ostat će iste.

Osim spomenutog Gušić je najavio i nova zapošljavanja.

– Raspisat ćemo konkurs za prijem 30 vozača, mladi će imati prednost. Neće biti otpuštanja radnika, viška ćemo se rješavati odlaskom radnika GRAS-a u penziju ili prekvalifikacijom. Sada će svi morati kupovati mjesečne kupone i to je jedan od načina da naplatimo svoje usluge, kazao je Gušić i dodao kako ne dozvoljava da se u njegovoj kancelariji spominje stečaj, jer to je posljednja opcija za GRAS.

Dug GRAS-a iznosi 126 miliona KM, a prosječni mjesečni gubitak GRAS-a je godinama iznosio oko 2,8 miliona maraka.

U ovom trenutku u GRAS-u je viška 300 radnika, a ukupno ih ima 2.200.

Šta se dešava u slučaju stečaja?

Kada se pokrene stečajni postupak prvi na udaru su radnici.

– Bez ikakvih problema stečajni upravnik u roku 60 dana može uručiti otkaze svim zaposlenim u preduzeću. Čak im ne moraju ni povezati radni staž, kazao je nedavno Hamed Ademović, stečajni upravnik u Federaciji BiH.

Ademović je tada ustvrdio da GRAS ima ukupan dug od 360 miliona maraka, a on se ne može namiriti iz imovine ovog javnog kantonalnog preduzeća.

U slučaju stečaja prvo se izmire dugovi prema dobavljačima. Ako je imovina bila pod hipotekom prvo se naplaćuju banke, zatim dug državi, a tek na kraju, ako šta ostane namiruju se dobavljači i radnici.