BMW povećao profit zahvaljujući novom modelu serije 5
Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW AG saopštio je da je neto profit u drugom kvartalu ove godine porastao za 14 posto, a da je nova verzija sedan modela iz serije 5 uticala na povećanje prodaje, javlja Anadolu Agency (AA).
Dobit je porasla na 2,21 milijarde eura za period od aprila do juna ove godine u poređenju sa 1,95 milijardi lani.
Harald Kruege, izvršni direktor BMW-a, u četvrtak je kazao da odlična zarada osigurava kompaniji povećanje ulaganja u razvoj autonomnih i automobila na baterije.
“Velike promjene su pred svijetom mobilnosti i zato je od vitalne važnosti da naša kompanija bude u vrhunskom stanju kako bi se borila s tim izazovom”, poručio je Kruege.
Električni automobili i dalje pokrivaju mali dio tržišta, ali proizvođači tvrde da će postajati sve važniji, jer se domet baterije poboljšava. BMW je prodao 42.600 električnih vozila u drugom kvartalu, što je porast od čak 80 posto.