UniCredit najavljuje obnavljanje i proširenje partnerstva s UEFA-om
Nakon šest uspješnih sezona sponzoriranja UEFA Champions League, UniCredit je 06.06.2015. godine najavio obnavljanje i proširenje partnerstva s UEFA-om za period od 2015. do 2018. godine. Sponzorska prava UniCredita su proširena na sva veća natjecanja europskog klupskog nogometa.
Time će UniCredit postati oficijelna banka UEFA klupskih natjecanja te podržavati UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Futsal Cup Finals, UEFA Super Cup, UEFA Women´s Champions League i UEFA Youth League.
˝Ponosni smo što možemo objaviti da će UniCredit postati oficijelna banka UEFA-inih klupskih natjecanja. Posljednjih je godina partnerstvo s UEFA-om bilo važan faktor u postizanju ciljeva koje smo sebi zadali. Preko 300 kampanja vezanih za UEFA Champions League koje su pokrenute u našoj Grupi pokazuju uvažavanje ovog sponzorstva od strane naših tržišta i divizija. Pošto smo uspješno uspostavili naš brend, paket povećanih prava omogućuje nam da usmjerimo pozornost na podupiranje svakodnevnog poslovanja i jačanje lokalnih brendova. Omogućit će nam dopiranje do još većeg broja nogometnih obožavatelja iz cijele Europe čime ćemo moći ostvariti dodatnu prodaju i mogućnosti za upravljanje odnosima˝, rekao je Federico Ghizzoni, direktor Grupe UniCredit.
Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA Events S.A., dodao je:
„UniCredit je već šest godina jedan od naših sponzora te smo oduševljeni što smo uspjeli dogovoriti produženje ovog partnerstva. Izuzetno cijenimo njihovu obnovljenu i proširenu potporu i doprinos, posebno pri promociji naših natjecanja u istočnoj Europi. UEFA Champions League i dalje je neprocjenjiva platforma za naše sponzore partnere i, dodatkom UEFA Europa League, uvjereni smo da će UniCredit dobiti sjajne prilike za korist od ovog partnerstva na svojim ključnim tržištima˝.
Do sada je uspjeh sponzorskog angažmana UniCredita u smislu prepoznatljivosti brenda, imidža brenda, angažiranosti kupaca i zaposlenika te sklonosti za kupovinu uveliko doprinio uspjehu Grupe u ispunjavanju njihovih ambicioznih očekivanja.
Proširenje paketa sponzorskih prava omogućuje usmjeravanje pozornosti na podupiranje svakodnevnog poslovanja
Buduća uloga UniCredita kao oficijelne banke UEFA klupskih natjecanja omogućuje UniCreditu i njegovim lokalnim tržištima pristup još većem broju nogometnih obožavatelja zahvaljujući proširenju paketa UEFA Europa League. Novi paket prava osigurat će povećanu prisutnost u medijima što podrazumijeva i povećanje vidljivosti na LED pločama za brendove lokalnih banaka i proizvoda.
Osim toga, omogućuje UniCreditu da usmjeri pozornost na podupiranje svakodnevnog poslovanja s obzirom na to da će Grupa imati pravo provoditi promociju vezanu za UEFA Champions League i UEFA Europa League za povećani broj proizvoda, uključujući promociju za plaćanje i suradnju s osiguravajućim društvima i pružateljima usluga prijenosa novca.
Za naredni sponzorski ciklus UniCredit će dodatno dobiti i novo isključivo pravo na terenu koje dopušta da UniCredit omogući da do petero djece isprati suce na teren prije svake utakmice UEFA Champions League. Uz ponavljajući UEFA Champions League Trophy Tour, UniCredit je dobio pravo da pokrene UEFA Europe League Trophy Tour ako se finale održava na jednom od glavnih tržišta UniCredita.
Javier Zanetti je uzbuđen što će biti UniCreditov oficijelni ambasador za finale UEFA Champions League
˝UniCredit je bio pouzdan partner UEFA Champions League posljednjih šest godina. Osvrćući se na dugu i uspješnu igračku karijeru u jednom od najboljih europskih klubova po odlasku iz Argentine, iskusio sam važnost lojalnosti i moć snažnog partnerstva. Presretan sam što mogu doprinijeti ovom vikendu i UniCreditovom partnerstvu s UEFA Champions League˝, kaže Javier Zanetti, oficijelni UniCreditov ambasador za finale UEFA Champions League 2015.
UniCredit i UEFA Champions League cijene šest godina snažnog partnerstva
Uz ekskluzivne prednosti i sveobuhvatan marketinški plan, UniCredit je ostvario prosječan prinos na usporedive troškove od 225% nakon pet sezona sponzoriranja te je uspio ostvariti stabilan porast privlačnosti brenda i sklonosti kupnji.
Podaci istraživanja tržišta koji ocjenjuju učinkovitost UniCreditovog sponzoriranja UEFA Champions League prikupljeni u svim zemljama u kojima je UniCredit prisutan isto tako pokazuju snažne rezultate. UEFA Champions League je jedan od glavnih načina na koji oni koji nisu klijenti naše Grupe ostvaruju interakciju s njom. U svim zemljama u kojima smo prisutni osim jedne to je jedan od tri načina doticaja s Grupom, a spomenula ga je gotovo trećina ispitanika.
Stoga je sponzorstvo bitan način na koji se neklijenti upoznaju i jačaju sklonost prema našim brendovima (i upoznatost i sklonost su povišeni u prosjeku za gotovo 20% među ispitanicima koji su svjesni sponzorstva).
Promatrajući one koji već jesu klijenti UniCredita, sponzorstvo UEFA Champions League povećava njihovu sklonost prema brendu kao i sklonost da ga preporuče (povećana u prosjeku za 10% među ispitanim klijentima koji su svjesni sponzorstva).
Nadalje, UniCredit je ove godine predstavio ekskluzivne atraktivne mogućnosti za aktivaciju, uključujući:
– Šesti Trophy Tour koji je posjetio Slovačku, Austriju, Hrvatsku i Srbiju, a ostvario je oko 650 miliona bruto kontakata.
– Suradnja s grupom Panini, angažiranost na Facebook stranicama UniCredit Champions vezana za Virtualnu kolekciju UEFA Champions League povećala se za 296% u usporedbi s prethodnom sezonom.
– Službeni UEFA Champions League Match Coin, ekskluzivna prilika za predaju novčića sucu neposredno prije početka utakmice pored terena, aktivirana u 12 UniCreditovih tržišta.
– Konfeti za finale, UniCredit je ponovno aktivirao pravo da podijeli autentične slavljeničke konfete koji će pasti na pobjednike finala 2015.
– „Put u Berlin“: HypoVereinsbank, član UniCredit Grupe, pokrenuo je uzbudljivu kampanju za finale u poslovnicama HypoVereinsbanke i na društvenim mrežama. UniCredit i HypoVereinsbank će pružiti mogućnost posebnim gostima da zaigraju na Olimpijskom stadionu dan nakon finala.