Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Savić: Medalje u Novom Sadu još jedna potvrda kvaliteta Vitinke

vitinka_novisad_13

Kompanija Vitinka iz Kozluka iza sebe ima fantastičan nastup na Novosadskom sajmu. Kompanija iz Kozluka osvojila je pregršt medalja za svoje proizvode koje je predstavila na ovom izuzetno važno sajmu u regionu.

Na tu temu razgovarali smo sam Mirkom Saviće, direktorom marketinga Vitinke.

Možete li nam više reći o Vašem učešću na novosadskom sajmu koji spada među najprestižnije sajmove u regionu, koliko ste zadovoljni samim učešćem i organizacijom sajma?

“Prošle godine smo prvi put bili dio ovog velikog međunarodnog sajma, drago nam što je tako i ove godine. U konkurenciji voda iz regiona veliku zlatnu medalju ove godine odnijela je Vivia – čista, zdrava i izvorska voda, brend kompanije Vitinka a.d. iz Kozluka. Kompaniji Vitinka iz Kozluka dodjeljena je i zlatna medalja za prirodnu mineralnu vodu Vitinka, koja na našim prostorima nosi epitet tradicionalne vode, koja u potpuno prirodnom obliku u kom izvire, stiže do svojih konzumenata. Velika zlatna medalja za izuzetno visok kvalitet proizvoda odnijela je Vitinkina „nikad obična“ Exotic Kruška. Kruška Exotic, savršen spoj prirodne mineralne vode, voćnog soka i prirodne arome kruške, proglašena je i šampionom kvaliteta za cijelu grupu proizvoda u kojoj se takmičila sa najpoznatijim brendovima iz regiona i svijeta.”

“Prema ocjeni Komisije, u ruke kompanije Vitinka otišla je i povelja za kvalitet, kojom je stručni žiri kompaniji Vitinki odao priznanje za vrhunski kvalitet svih njenih proizvoda. Hvala stručnom žiriju, a prije svega hvala svim našim kupcima u BiH, Srbiji i Crnoj Gori koji su prepoznali naš kvalitet i koji konzumiraju naše proizvoda.”

Ove godine ste apsolutni šampion sajma sa brojim osvojenim medaljama, šta je tajna uspjeha Vaše kompanije?

“Ponosni smo i srećni što se kvalitet naših proizvoda upravo potvrđuje kroz ovakve nagrade i veliko povjerenje koje nam potrošači ukazuju. Veliku radost dijelimo zbog osvojenih priznanja i nagrada koje nam predstavljaju dodatan motiv za dalji rad, a svjetski standardi, vrhunski kvalitet, domaća odgovorna proizvodnja i čistoća naših nedirnutih prirodnih izvora i zadovoljni potrošači su i dalje imperativni zadaci naše kompanije.”

Koji su planovi Vitinke u budućnosti?

“Nastavak trenda rasta kompanije Vitinka, upravo je i ulazak i širenje i na tržište Srbije i poslovna vizija širenja u regionu. Za Vitinku je ovo i jedan od vodećih prioriteta u ovoj i narednim godinama.”

Ove godine ste se na tržištu predstavili kreativnom kampanjom pod nazivom “Samo ljubav nam je potrebna”. Kakve su reakcije potrošača, odnosno samog tržišta?

“Brend Vivia već godinama promoviše ljubav, a Vivia nova kampanja za 2017. godinu nosi naziv „Samo nam je ljubav potrebna“ koju smo započeli u martu ove godine. Kroz ovu kampanju željeli smo da ljude inspirišemo za lijepe i pozitivne stvari i nadamo se da smo u tome uspjeli. „Samo nam je ljubav potrebna“ podsjeća kolika je ljepota ljubavi i koliku vrijednost ona ima u našim životima. Dobijamo samo pohvale od strane naših potrošača na kompletnu kampanju, a spoj djece na koju niko nije imun i njihovih iskrenih izjava na temu ljubavi i Bajage koji je sinonim za ljubav je nešto na šta niko ne može da oostane ravnodušan i nadamo se da smo kroz brend Viviu pokazali ljudima koliko vjerujemo u ljubav i i kako je uz pravu i iskrenu ljubav, zaista sve moguće.”

“Kompanija Vitinka sprema nova iznenađenja za svoje kupce i mi se radujemo nekim novim druženjima i susretima gdje ćemo predstaviti i naše nove proizvode”, poručio je Savić.