Predstavljen brz i ekonomičan način plaćanja računa
UniCredit Bank d.d. i JP Elektroprivreda BiH predstavili su brz i ekonomičan način plaćanja računa. Svi korisnici usluga JP Elektroprivreda BiH, putem internet i mobilnog bankarstva UniCredit Bank od sada mogu jednostavnije plaćati račune štedeći vrijeme i novac.
Nudeći savremene i ekološke usluge, JP Elektroprivreda BiH i UniCredit Bank d.d. su svojim klijentima ponudili mogućnost plaćanja računa za električnu energiju aktivacijom e-računa kod Elektroprivrede BiH (račun koji stiže elektronskom poštom) i njegovim plaćanjem putem e- uplatnice UniCredit Bank.
E-uplatnicu UniCredit Bank moguće je aktivirati u uslugama internet bankarstva e-ba i mobilnog bankarstva m-ba.
Ukoliko klijenti JP Elektroprivreda BiH do 01.04.2018. godine aktiviraju uslugu e-računa, te aktiviraju e-uplatnicu u okviru usluga e-ba ili m-ba UniCredit Bank, ostvaruju pogodnost plaćanja računa bez naknada u narednih godinu dana od dana aktivacije e-računa.
– Nakon uvođenja usluge e-račun i velikog odziva, odlučili smo otići korak dalje i našim kupcima omogućiti i novi vid plaćanja, kroz e-uplatnicu. UniCredit banka je prepoznala značaj ovakvog projekta i zajedničkim snagama smo u kratkom roku, pokrenuli uslugu koja će prvih godinu od početka korištenja usluge biti besplatna, odnosno bez troškova provizije. Elektroprivreda BiH nastoji da prati tržišne i tehnološke trendove te smo, u tom smislu, preduzeli značajne aktivnosti koje za cilj imaju digitalnu transformaciju poslovanja i odnosa sa klijentima. Nadamo se da ćemo UniCredit Bank, Marketing i komunikacije [email protected] našim kupcima u narednom periodu ponuditi mnoge olakšice i pogodnosti, te da ćemo do sljedećeg 17. maja, Međunarodnog dana informacijskog i telekomunikacijskog društva,predstaviti još sličnih projekata, izjavila je Midheta Kurspahić, glasnogovornica JP Elektroprivreda BiH.
– Saradnjom sa Elektroprivredom BiH i pogodnostima koje smo omogućili kroz ovu akciju želimo nastaviti svojim klijentima pružati kvalitetne usluge koje će im olakšati svakodnevne obaveze.
Najveća prednost našeg internet i mobilnog bankarstva je ušteda vremena i novca, te mogućnost poslovanja s bankom s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme, neovisno o radu poslovnica. Naši cilj su zadovoljni klijenti, te ćemo i u budućnosti nastojati nuditi najbolja rješenja i savremene usluge, izjavio je Slaven Rukavina, izvršni direktor za maloprodaju UniCredit Bank d.d.