Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Greške koje ne smijete praviti na društvenim mrežama

facebook
Ilustracija

Broj korisnika društvenih mreža u 2016. godini na globalnom nivou je više od 2,33 milijarde, što je 730 miliona korisnika više nego 2012 (izvor: Statista). Drugim riječima, kompanija i brend moraju osigurati svoje prisustvo i biti aktivni na društvenim mrežama. Međutim, upravo zbog takvog brzog i širokog dosega društvenih mreža, čak i jedna mala greška može ugroziti ugled kompanije i brenda.

Ekipa iz MojWeb tima upozorava da bi prije postavljanja informacija na društvene mreže, bilo dobro “da dobro razmislite prije objave postova”, jer čak i ako grešku uočite samo nekoliko sekundi nakon objave i uklonite je, postoji velika vjerovatnoća da je već neko taj propust primijetio.

Navode da bi trebalo izbjegavati pet najčešćih grešaka kako bi se društvene mreže koristile ispravno.

Kao prvu moguću grešku navode prepiranje s klijentima. Javno prepiranje s klijentima, bez obzira da li su to stvarni klijenti ili internet trolovi, može samo nanijeti štetu ugledu kompanije, navode.

– Najbolja opcija u ovakvim situacijama je da ostanete pribrani, da nezadovoljnog klijenta preusmjerite na službu za korisnike i na pristojan način komunikaciju što prije preselite dalje od prostora društvenih mreža. Ostali klijenti će prepoznati vaš trud i susretljivost ukoliko problem riješite bez sudjelovanja u raspravi. Prepirku na društvenim mrežama, bez obzira na argumente, treba izbjegavati po svaku cijenu – smatraju u MojWeb timu.

Nedopustiva je jednosmjerna komunikacija. Društvene mreže su razgovorni mediji, pa kada se ignorišu “pratioce”, “ubija” se sav trud koji je uložen u održavanje društvenih mreža.

– Dvosmjerna komunikacija stvara lojalne korisnike, gradi odnose i pozitivnu reputaciju. Ukoliko imate vremena da napišete članak, onda sigurno imate i par minuta da odgovorite na pitanja potencijalnih klijenata. U stvarnom životu ne biste ignorisali osobu koja vam se obraća direktno licem u lice. Isti slučaj je i na društvenim mrežama. Također, imajte na umu da vaša uloga na društvenim mrežama treba da bude zabavna, informativna i da predstavlja izvor inspiracije – također je jedan od savjeta.

Nepotpuni profil je još jedna od grešaka.

– U vašem najboljem interesu je da vaš profil na društvenim mrežama ispriča priču, pruži informacije i da bude poveznica sa službenom stranicom vaše kompanije. Provjerite da li ste na profil stavili naslovnu fotografiju, kratku informaciju o kompaniji, link službene stranice, te adresu i broj telefona. Što više informacija pružite, klijenti i znatiželjnici će lakše pronaći ono što ih zanima – ističu.

Redovno održavanje profila na društvenim mrežama, te postavljanje svježih informacija je važan dio internet marketinga, ali ne treba u tome pretjerivati.

– Možda je najlakše da se stavite u poziciju vaše publike, te se prisjetite koliko često čitate informacije koje vam plasira brend kojeg vi pratite. Konstantno „bombardovanje“ potencijalnih klijenata informacijama, nije ni u kom slučaju dobra marketinška strategija. Postoji određena granica, kada riskirate da preuzmete ulogu spamera i narušite kredibilitet svoje kompanije, pogotovo ako ste postavljali neoriginalan sadržaj ili sadržaj koji je samo površno vezan za vaš brend – savjetuju iz MojWeb tima koji na web stranici “VIDEO” pojašnjava kada i koliko često objavljivati sadržaj na društvenim mrežama, te o pravilima kojih se trebate držati prilikom objavljivanja sadržaja.

Hashtagovi (#) su itekako važan dio društvenih mreža, i odličan marketinški trik, ali samo ako ih se primjenjuje pravilno. Njihovo pretjerano korištenje, potom stvaranje nevažećih hashtagova, ili dugačkih koji se teško čitaju, može biti samo naporno za klijente, i zagovornike brenda.

– Ukoliko koristite relevantne hashtagove na primjer #imevašekompanije ili brenda, olakšavate njegovu upotrebu i samim tim više klijenata će ga koristiti – još jedan je od savjeta koji prenosi Press služba Leftora.