Ovo je karta najpopularnijih auto brendova po državama
Svijet je pun ljudi koji samo žele stići od tačke A do tačke B bilo na koji način, a ako je u pitanju cestovni promet i automobil kao sredstvo – bilo u kojem brandu. Samo da vozi. Bez obzira na te ljude, postoje i oni drugi kojima je veoma bitno u čemu se voze i zato je tim iz Quickco zanimalo kako koja zemlja pretražuje automobilske brandove na Google tražilici. Bili su ljubazni pa su svoje pronalaske za prošlu godinu sistematizirali na karti koristeći podatke svih zemalja do kojih su mogli doći. Tu su bili isključene Sjeverna Koreja, Iran, Kuba i sl.
Više nego zanimljiv prikaz zemalja pokazuje kako je Toyota odnijela uvjerljivu pobjedu. Iako se dogodilo to da je Toyota izgubila tron najvećeg automobilskog proizvođača prošle godine, jer je VW grupa ostvarila prodaju od oko 10,31 miliona prodanih primjeraka što je ipak nešto bolje od Toyote. Ako ćemo ozbiljno i precizno, agencija Quicko je otkrila da je Toyota svjetski najtraženiji brend auta i to na tražilicama ukupno 74 države svijeta. Među njima se ističu zemlje poput SAD-a, Australije, Kine, Grenlanda te većina država u Africi. A u Africi je inače terenac Land Cruiser ipak jedan od popularnijih auta za potrebe safarija i sličnih divljih aktivnosti.
Također je zanimljivo, iako ne pretjerano šokantno, da se kod nas i bliskim nam zemljama Balkana ipak najviše googlalo ime BMW. Nije samo u pitanju Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Srbija, Crna Gora ili Makedonija, nego i Slovenija i Mađarska. Ne samo kod nas i u bližoj nam okolini, nego je općenito BMW drugi najpretraživaniji automobilski brand na svijetu, a koji je zauzeo prvo mjesto u čak 51 državi svijeta. Nimalo začuđujuće, BMW se drži na tronu i na domaćem terenu, u svojoj Njemačkoj.
Ako ćemo o iznenađenjima, onda je možda ipak najveće iznenađenje Hyundai koji je zasjeo na četvrto mjestu. Posebno se omilio žiteljima Rusije i Indije, a ostavio je traga u Srednjoj i Južnoj Americi. Rezultati su bili naklonjeni jako i Hondi, za koju se ispostavilo da je tražena roba na Googleu. Posebno se to odnosi na Indoneziju, Kanadu i Brazil. Ti dijelovi karte su se jako zanarandžastili Honda googlanjem.
Albanija zaista ljubi Mercedes. Nije to toliki šok kad je u pitanju ujedno najčešće viđeni automobil tamošnjih saobraćajnica. Zanimljiv je podatak kako tražilicama u Nigeru suvereno vlada najpretraživaniji – Bugatti. Zemlja koja je uvijek visoko na listi top 20 najsiromašnijih zemalja planeta, izgleda, ne mari što navedeni brand ima nemalu cijenu i nevelike serije, sanjati je uvijek besplatno.
Neke zemlje se drže patriotizma više nego ostale. Njemačku smo već spomenuli. Od ostalih takvih treba reći da je tu prvo mjesto u Švedskoj zauzeo Volvo, dok Italijani najviše vole svoje gore list, Fiat. Ne smijemo zaboraviti ni francusko voljenje Renaulta, to isto ide u domoljubni koš. To je baš lijepo za vidjeti.
Volkswagen, iako je neokrunjeni kralj prodaje i slave s najviše prodanih vozila prošle godine, prvo je mjesto zauzeo po pretraživanju samo u zemljama poput Španije, Bjelorusije, Rumunije, Estonije, Andore te Urugvaja i sl. Meksiko, pak, ni zid ne bi otrgnuo od SAD-a pa je s dominnatnim googlanjem Chevroleta bio američkiji od zemlje mu matice. Trump bi to sigurno „lajkao“ da može. Na kraju iz Quickco agencije poručuju da su koristili samo Google tražilice i da, iako Rusija, Južna Koreja i Kina imaju i drugih dominantnih tražilica, zbog dobrog utjecaja Googlea se svejedno procjenjuje da bi rezultati bili slični.