Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Mercedes na visokim petama samo za odabranu klijentelu

mercedes

Mercedes je opet napravio iskorak koji će ostati upamćen u historiji automobilizma kao jedan od najsmjelijih.

Potpuno neočekivano, obnovljeni Maybach brand dovodi još jednu novost, ali ovaj puta u terenskom izdanju. I to ne bilo kojem, već onom najradikalnijem. I dok su mnogi očekivali u najmanju ruku luksuzno izdanje nekog od novijih SUV-ova u postavi Mercedes je za prvo ultraluksuzno izdanje izabrao svoj najdugovječniji model, legendarni Gelandewagen.

G klasa je time postala jedini u svijetu model koji se nudi u toliko prestižnih izdanja. Nakon beskompromisnog G63 AMG 6×6 i rabijatnog G500 4×42 svjetlo dana je ugledao G650 Laundalet.

Peti model u Maybachovoj postavi doživjet svega 99 primjeraka, a bit će ponuđen odabranoj klijenteli.

Iako je cijena nepoznata radit će se o iznosu kojeg će moći izdvojiti samo odabrani koji su godinama štedjeli za ovakvo vozilo poput predsjednika što su na vlast stigli kad je G klasa i predstavljena pred četiri desetljeća.

Šalu na stranu, G650 Landaulet je usprkos obilju luksuza vrlo ozbiljan terenac. Pokreće ga AMG-ov 6.0 V12 biturbo sa 630 KS i 1.000 Nm, a podnica se nalazi na 450 mm od tla.

Dugačak je 5.345 mm s međuosovinskim razmakom od 3.428 mm i visinom od čak 2.235 mm. U Mercedesu napominju prosječnu potrošnju od 17 l/100 km, kao da je bitno. Postavljen je na 22-inčne kotače s ogromnim gumama mjera 325/55.

A kao što samo ime govori zadnji dio vozila ima pomični platneni krov za poseban ugođaj putnika smještenih straga.

Ako se pitate kakav je komfor dovoljno je reći kako su stražnja grijana i hlađena sjedala posuđena od S klase.

Osim masaže, putnici odzada tako imaju nosače za piće sa funkcijom grijanja i hlađenja, preklopni stolić i dakako par zaslona promjera 25 cm.

Premijera ove doista posebne G klase zakazana je za mart i ženevski salon automobila.